قلعه نویی

قلعه‌نویی در ۱۱ تقابل اخیر با پرسپولیس هیچ بردی نداشته، فقط ۲ گل زده، ۲۱ امتیاز تقدیم پرسپولیس کرده است. آخرین برد قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس به ۲۰۴۵ روز قبل برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، قلعه‌نویی در دو تقابل اخیر جلوی پرسپولیس بدون اینکه تیم‌اش گلی بزند، ۷ گل دریافت کردند. دیدار برگشت فصل قبل را سه بر صفر با تراکتورسازی شکست خوردند و این فصل هم تیم برانکو، ذوب‌آهن‌ِ قلعه‌نویی را چهارتایی کرد. حتی در بازی رفت فصل قبل هم تراکتورسازی با قلعه‌نویی نتوانسته بود به پرسپولیس گلی بزند. درحالی که قلعه‌نویی مدتی رکورد نباختن در دربی را به نام خودش ثبت کرده بود، ولی حالا راحت‌تر از هر مربی به پرسپولیس می‌بازد.

با شکست دیروز ذوب‌آهن، یازدهمین بازی متوالی بدون برد قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس هم ثبت شد. یازده دیدار اخیری که قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس قرار گرفته، پرسپولیس ۲۱ امتیاز گرفته است. قلعه‌نویی ۰ برد، پرسپولیس ۵ برد و ۶ بازی هم مساوی شد. از آن بدتر این است که تیم‌های قلعه‌نویی در یازده تقابل اخیر با پرسپولیس، مجموعا ۲ گل زده‌اند!

۱۱ تقابل اخیر پرسپولیس با تیم‌های قلعه‌نویی

لیگ ۱۲، رفت/ پرسپولیس ۰-۰ استقلال

لیگ ۱۲، برگشت/ استقلال ۰-۰ پرسپولیس

لیگ ۱۳، رفت/ پرسپولیس ۰-۰ استقلال

لیگ ۱۳، برگشت/ استقلال ۰-۰ پرسپولیس

لیگ ۱۴، رفت/ استقلال ۱-۲ پرسپولیس

لیگ ۱۴، برگشت/ پرسپولیس ۱-۰ استقلال

لیگ ۱۵، رفت/ تراکتورسازی ۰-۱ پرسپولیس

لیگ ۱۵، برگشت/ پرسپولیس ۱-۱ تراکتورسازی

لیگ ۱۶، رفت/ تراکتورسازی ۰-۰ پرسپولیس

لیگ ۱۶، برگشت/ پرسپولیس ۳-۰ تراکتورسازی

لیگ ۱۷، رفت/ پرسپولیس ۴-۰ ذوب‌آهن

آخرین برد قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس به دیدار برگشت لیگ یازدهم برمی‌گردد. فصلی که مهدی مهدوی‌کیا هنوز بازی می‌کرد و در تیم مقابل قلعه‌نویی حضور داشت.

چند فریم از آخرین برد قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس