کد خبر 804388
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
زلزله کرمان

سخنگوی اورژانس از مجروح شدن 11 نفر در زلزله 4.6 ریشتری شب گذشته کوزران در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی خال ظهار داشت: بعد از وقوع دو زمین لرزه 4.2 و 4.6 ریشتری در منطقه کوزران کرمانشاه، 11 نفر برای درمان به تکنسین های اورژانس مستقر در مناطق زلزعوامل اورزانس 9 نفر از آنها را که به علت ترس از زلزله هنگام فرار آسیب جزئی دیده بودند، در محل درمان کردند. 

وی ادامه داد: یک زن باردار و زن 70 ساله با توجه به تروما در هنگام خروج از منزل به بیمارستان های معتضدی و طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    0 3
    پایان دوره آرامش زمین در ایران؟ دو زلزله «کوچک» و «شدید» بامداد پنج‌شنبه و جمعه به ترتیب در شرق استان تهران و شمال استان کرمان به وقوع پیوست. زلزله اول در «دماوند»، با بزرگای ۸/ ۳ ریشتر و زلزله دوم در نزدیکی «هجدک» کرمان و با شدت ۱/ ۶ ریشتری رقم خورد. بررسی‌های اولیه دو زلزله‌شناس نشان می‌دهد در پایتخت، نمی‌توان نشانه‌ای بین زلزله بزرگ احتمالی با زلزله دماوند متصور شد. البته دو زلزله‌شناس بر این نظر هستند که پس از یک دوره آرامش، تخلیه انرژی‌های درونی زمین در ایران شروع شده است. تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ پ دو زلزله‌شناس ایرانی به دو پرسش کلیدی مرتبط با دو رویداد لرزه‌ای آخر هفته پاسخ دادند
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      3 0
      اگه تخلیه ای هم باشه هیچ وقت دو تا گسل همزمان باهم انرژی شون رو تخلیه نمیکنن فعلا هر چی هست از زاگروسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس