کد خبر 804170
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
بیرانوند

سومین بازیکن هم مقابل بیرانوند پنالتی‌اش را به تیر دروازه کوبید تا این دروازه‌بان بدون حتی یک سیو، همچنان دروازه‌اش را مقابل ضربات پنالتی بسته نگه‌دارد.

به گزارش مشرق، یکی از انتقاداتی که به بیرانوند با وجود آمار بسیار خوب و کلین‌شیت‌های بالایش مطرح می‌شد این بود که او با کمترین سیوها و واکنش‌ها به بهترین آمارها رسیده است. این قضیه به خصوص در مورد فصل گذشته و البته تیم ملی صدق می‌کند که خط دفاع قدرتمند و کم اشتباه حتی اجازه رسیدن توپ به نزدیکی دروازه بیرانوند را نمی‌داد. نقطه نقض این روند ضربات پنالتی بود. جایی که بیرانوند بود و بازیکن حریف و دیگر هیچ مدافعی نمی‌توانست به او کمک کند. حالا بیرانوند در این فصل در ضربات پنالتی هم یک نیروی کمکی پیدا کرده است. تیرک دروازه!

در این فصل در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی هیچ بازیکنی نتوانسته دروازه بیرانوند را از روی نقطه پنالتی باز کند. حتی در مواقعی که بیرانوند جهت توپ را اشتباه تشخیص داده و خلاف جهت حرکت کرده. تیر دروازه در تمام این سه پنالتی به داد بیرانوند رسیده و دروازه او را بسته نگه‌داشته است تا او بتواند آمار کلین‌شیت‌هایش را بهتر و بهتر کند. بیرانوند این فصل مثل رشید مظاهری، روبروی بیشتر از سه پنالتی در لیگ برتر و جام حذفی قرار گرفته و هیچکدام گل نشده‌اند. با این تفاوت که او، حتی یک سیو هم روی این پنالتی‌ها نداشته است!

اولین پنالتی این فصل که این سرنوشت را پیدا کرد پنالتی عیسی آل کثیر در جام حذفی بود. بهترین گلزن نفتی‌ها مقابل بیرانوند توپش را به تیر دروازه زد. دومین پنالتی را هفته گذشته محسن فروزان از دست داد. توپی که به دو تیر خورد و در نهایت به زمین برگشت. در این بازی هم این مرتضی تبریزی بود که قربانی این سرنوشت شد و پنالتی مشکوکی که برای تیمش گرفته شده بود را به تیر دروازه کوباند تا بیرانوند برای سومین بار نفسی راحت کشیده و خدارا شکر کند.  البته این قانون در مورد مسابقات خارجی صدق نمی‌کند و خریبین در لیگ قهرمانان آسیا و تورس در بازی دوستانه تیم ملی با پاناما توانستند دروازه بیرانوند را از ضربه پنالتی باز کنند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    2 0
    چی میخوای بگی مشرق؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس