کارلوس کی روش

دستیاران کارلوس کی‌روش در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن حاضر شدند و در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی اظهارنظر کردند.

به گزارش مشرق، کروز به همراه  مارکا آقاجانیان در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کردند و در خصوص  و در خصوص قرعه‌کشی جام‌جهانی اظهارنظر کردند.

مارکا آقاجانیان در خصوص  قرعه‌کشی جام‌جهانی اظهار داشت: در جام جهانی بازی آسان وجود ندارد و تمام تیم‌ها قدرتمند هستند البته با توجه به اینکه تیم اسپانیا در سید 2 جام جهانی حضور دارد تا حدی حساسیت‌های زیادی را افزایش داده است با این وجود قرعه‌کشی جام جهانی قابل پیش‌بینی نیست و باید خودمان را با تقابل با هر حریفی آماده کنیم نباید برای ایران فرقی کند که با برزیل یا روسیه همگروه شود چرا که روسیه به عنوان تیم میزبان در جام جهانی حضور دارد و برزیل هم به عنوان یک تیم قدرتمند فوتبال جهان محسوب می‌شود. 

همچنین کروز در باره قرعه‌کشی نیز گفت:‌ من نظری درباره آن موضوع ندارم به هر حال طبیعت قرعه‌کشی این است که ایران با هر تیمی همگروه شود اما مهم  این است که بعد از اینکه مشخص شد چه تیم با ایران همگروه شده است خود را آماده کنیم که با هر حریفی همگروه شویم و به فکر اردوها و برنامه‌ریزی‌های مشخص باشیم. من نمی‌توانم قرعه‌کشی را پیش‌بینی کنم چرا که نمی‌توانم قرعه‌ای برای همگروه شدن تیم ایران از گوی بردارم اما باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    1 0
    جام جهانی را پیش بینی کردند؟! کجاست پس؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس