کد خبر 802993
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
سیروس دین محمدی

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تمامی مربیانی استقلالی که در لیگ یک مربیگری می‌کنند پله پله مراحل را پشت‌سر گذاشتند و به موفقیت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر تیم خوبی است که بازیکنان زیادی دارد سرمایه‌گذاری مناسبی هم در این تیم انجام شده اما من به تیمم امیدوار بودم و توانستیم اولین بردمان را جشن بگیریم. بازیکنان فعل خواستن را به خوبی در زمین صرف کردند شهرداری تبریز به مرور بهتر خواهد شد این برد شیرین را هم از دیشب فراموش کرده‌ایم و به بازی به راه‌آهن فکر می‌کنیم.

دین‌محمدی در مورد اینکه تیمش را مقابل راه‌آهن که تیم ته جدولی است از پیش برنده می‌داند یا نه، گفت: اصلاً اینطور نیست. راه‌آهن از ملوان امتیاز گرفت و تیم خوبی است. این هفته باید بهتر تمرین کنیم تا به پیروزی برسیم اما خود را از پیش برنده نمی‌دانیم.

وی در مورد قهرمانی نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل لیگ گفت: مسجدسلیمان لیاقت این قهرمانی را داشت آنها به موقع تمرینات خود را پیش از فصل آغاز کردند تیم خوبی هم بسته‌اند و پتانسیل صعود به لیگ برتر را هم دارند.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد حضور پرشمار مربیان استقلالی در لیگ دسته اول گفت: بله، تمامی این مربیان پله پله بالا آمده‌اند به موفقیت رسیده‌اند، محمود فکری، مهدی پاشازاده،‌علی سامره و علی لطیفی همگی مراحل مختلف مربیگری را گذرانده‌اند. خود من در تیم‌های هم مربیگری کرده‌ام مثل علی سامره، محمود فکری هم چند سالی دستیار قلعه‌نویی بوده است. مهدی پاشازاده مربیگری را از لیگ دو شروع کرد. اینها نویدبخش حضور مربیان خوب استقلالی در سطح فوتبال ایران است.

دین‌محمدی در مورد حماسه ۸ آذر و پیروزی ایران مقابل استرالیا گفت: من دو ماه بعد از آن بازی به تیم ملی دعوت شدم البته همیشه به شوخی به خداداد عزیز می‌گویم آنقدر این گلت را به استرالیا نشان می‌دهند و در موردش صحبت می‌کنند تا آخر تو توپ را بیرون بزنی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس