دستفروشانی که زیر خط زندگی جا مانده اند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت:من تاکید می‌کنم به همه شما که اینقدر بر جمع شدن این دستفروش‌ها اصرار نکنید این‌ها افرادی هستند که دارند از این راه امرار معاش می‌کنند و همه جای دنیا نیز دستفروش وجود دارد.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر، پیرامون ساماندهی دستفروشان مترو گفت: ما برای ساماندهی دستفروشان مترو طرح اولیه‌ای را تهیه کرده ایم و با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز کار مشترک در این باره داریم انجام می‌دهیم که جلسه آخر آن چهارشنبه گذشته بود طرح چکش کاری شد و قرار شده تا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اعلام کند که طرحی را در این باره دارد و می‌خواهد در اختیار شهرداری قرار دهد. 

وی در ادامه افزود: ما درباره این طرح با سازمان‌های اجرایی که در ارتباط هستیم مثل کار و مشاغل وارد گفتگو خواهیم شد و به ساماندهی دستفروشان خواهیم پرداخت.

نژادبهرام افزود: من تاکید می‌کنم به همه شما که این قدر بر جمع شدن این دستفروش‌ها اصرار نکنید این‌ها تمام افرادی هستند که دارند از این راه امرار معاش می‌کنند و همه جای دنیا نیز دستفروش وجود دارد و یکی از نشاط آورترین صحنه‌های شهری می‌باشد و من خودم نیز آن را دوست دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    3 0
    دیدن بدبختی مردم همیشه برای مترفان نشاط آور است
  • عباس IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    1 0
    وقتی کسی از روی بیچارگی مجبور به دست فروشی می شود باید برای شماها خجالت آور باشد نه نشاط آور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس