کد خبر 802732
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
تکواندو

قهرمان اسبق تکواندوی جهان گفت: چیزی که معلومه این است که تکواندو حالش خوب نیست و باید از تمام پتانسیل تکواندو استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، یوسف کرمی عضو کمیسیون ورزشکاران گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران بود که در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وی ادامه داد: این کمیسیون کاملاً‌ورزشی است و تصمیم‌گیری‌های اصلی هفته آینده گرفته خواهد شد که این اتفاق خوبی است. امیدواریم این انتخابی که از سوی ورزشکاران صورت گرفته است سبب و منشأ خیری برای آنها باشد. قرار است اعضای کمیسیون نظری در مورد تغییر اساسنامه دارند بدهند که اگر تغییراتی نیاز است ایجاد کنیم و اگر نیاز نبود همین را اجرایی کنیم. امروز بیشتر برای اینکه آینده چه کارهایی انجام دهیم دور هم جمع شده‌ایم.

کرمی در خصوص اینکه آیا نظرات این کمیسیون در تصمیم‌گیری‌های کمیته المپیک تأثیری دارد یا خیر، اذعان داشت: صددرصد تأثیرگذار خواهد بود آن هم به خود ما بستگی دارد و آن شش نفری که برای مجمع انتخاب می‌کنیم می‌توانند تأثیر زیادی در ورزش کشور داشته باشند. امیدوارم انتخاب‌های ما انتخاب درستی باشد رابطه‌ای نباشد و ما نماینده ورزشکاران هستیم و کسانی که به ما رأی داده‌اند از ما انتظار دارند که بهترین انتخاب را انجام دهیم. قطعاً نظرات این کمیسیون برای تصمیم‌گیری های کمیته تأثیرگذار خواهد بود.

پیشکسوت تکواندوی کشورمان در خصوص وضعیت فعلی تکواندو نیز عنوان کرد: چیزی که معلومه این است که تکواندو حالش خوب نیست ولی همیشه من امیدوارم بودم که حال تکواندو خوب باشد. من قبلاً هم گفته‌ام و باز هم می‌گویم که ما باید از تمام پتانسیل تکواندو استفاده کنیم. امیدوارم این اتفاق رقم بخورد و ما بتوانیم تکواندو را مثل همیشه در اوج ببینیم. متأسفانه بچه‌ها در مسابقه اخیر نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند هرچند آن طور که گفته شده سطح مسابقات بالا بوده است ولی این دلیل نمی‌شود که بچه‌ها نتوانند شایستگی‌های خودشان را نشان دهند. بچه‌های ما این پتانسیل و توانایی را دارند که جزو بهترین‌های دنیا باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس