کد خبر 802703
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
ترامپ

رئیس جمهور آمریکا، نامزد دموکرات برای راهیابی به مجلس سنا را بهانه ای برای حمله لفظی به حزب رقیب قرار داد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به بهانه ورود «داگ جونز» نامزد حزب دموکرات این کشور از ایالات آلاباما به مجلس سنا؛ حزب رقیب یعنی دموکرات ها را آماج حملات لفظی خود قرار داد.


رئیس جمهور آمریکا در این خصوص اعلام کرد: آخرین موضوعی که در آلاباما و سنای آمریکا لازم داریم، دست نشانده شومر/پلوسی است که فردی ضعیف در زمینه (مبارزه) با جرایم، ناکارآمد درکنترل مرزها، بَد برای ارتش و کهنه کاران بزرگ ما و بد برای ماده الحاقی دوم ما است و می خواهد مالیات ها را به اوج برساند.

وی ادامه داد: «جونز» فاجعه خواهد بود.

شایان ذکر است، دلیل حمله لفظی ترامپ به «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا این است که وی چندی پیش «ترامپ» را از دخالت در تحقیقات دربارۀ دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در آمریکا منع کرده بود.

رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا در پیام توئیتری خطاب به ترامپ نوشته بود: رئیس‌جمهور نباید تحت هیچ شرایطی در کار دادستان ویژه دخالت کند. اگر وی این کار را انجام دهد، کنگره باید فوراً و بدون قید و شرط و به صورت دوحزبی واکنش نشان دهد تا اطمینان حاصل شود که تحقیقات مذکور ادامه پیدا می‌کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس