کد خبر 802517
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
مهران حاتمی

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: به خاطر بازی بدی که مقابل عراق انجام دادیم از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

 به گزارش مشرق، مهران حاتمی درباره شکست تیم ملی بسکتبال مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: با تمام شرایط سختی که برای ما وجود داشت باز هم می‌توانستیم به  نوعی بازی کنیم که برنده شویم. واقعا برای این دیدار وضعیت ما نرمال نبود. 2 روز مانده به مسابقات بهنام یخچالی مصدوم می‌شود. وحید دلیرزهان هم چند ساعت مانده به اعزام تصادف می‌کند و نوید رضایی‌فر هم با مشکل پاسپورت مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ارسلان کاظمی وقتی به همراه تیم ملی به فرودگاه می‌رود تا عازم اردن شود جلویش را می‌گیرند و اعلام می‌شود به دلیل اینکه سرباز است نمی‌تواند برود. متاسفانه نامه‌ای که باید به نظام وظیفه می‌زدند به دست او نرسیده و بنابراین او به خانه برمی‌گردد و 24 ساعت بعد به اردن می‌آید. ما برای این مسابقه این مشکلات را داشتیم. نبود 3 بازیکن لطمه بزرگی به ما زد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به استعفای مشحون گفت: اعلام استعفای او بی‌تاثیر نبود مسئولان بهتر بود یکی دو روز بعد و پس از پایان بازی‌های تیم ملی این کار را انجام می‌دادند. هر عقل سلیم می‌گوید این اتفاق نباید روز بازی یتیم ملی می‌افتاد. متاسفانه تماس‌هایی با بچه‌ها گرفتند و تمرکز آنها را به هم ریختند. 

حاتمی عنوان کرد: حالا با این شرایط که داشتیم برخی دوستان خود را عقل کل می‌دانند و ما را کم تجربه.  آنها باید بداند همین عراق که ما را برد چه بازی خوبی با چین انجام داده بود. آنها 10 روز پیش در ترکیه اردو زدند و یک بازی دوستانه هم قبل از ما با اردن انجام دادند. هر تیمی که تدارکات برتر و منظمی داشته باشد می‌توان نتیجه بگیرد دوستان با این صحبت‌ها می‌خواهند برای خود کلاهی از نمد بسکتبال بسازند. ما چوب جادویی نداریم که در 3-4 روز سطح بچه‌ها را بالا ببریم.

وی با عذرخواهی از مردم به خاطر بازی بدی که تیم ملی انجام داد تاکید کرد: مردم ما باید این را بدانند که اگر می‌خواهند به جایی برسیم باید تدارکات خوبی داشته باشیم و امکانات لازم فراهم شود. نمی‌شود با کمترین امکانات برویم و بهترین نتیجه را بگیریم. کمتر جایی در دنیا اتفاق می‌افتد که بازیکن چند ساعت قبل از اعزام تصادف کند و یا به مشکل خروج بخورد. من در مربیگری عددی نیستم اما 14-15 سال با این بچه‌ها کار کردم و همیشه حامی‌شان بودم. امیدوارم در پنجره‌های بعدی قبل از اینکه می‌خواهیم وارد بازیی‌ها شویم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم تا بچه‌ها با شرایط بهتری وارد مسابقات شوند.

وی در مورد اینکه چرا عابدینی به اردن نیامد و اینکه مشکل مالی برای حضور او صحت داشت یا نه، گفت: بله مشکل اقتصادی وجود داشت و به ما اعلام کردند که یک کمک مربی به اردن بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس