کد خبر 802471
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
دیدار تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد

یک پیشسکوت استقلال گفت: استقلال با وینفرد شفر از نظر فنی پیشرفت کرده و هدفمند بازی می‌کند.

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق در مورد پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقال گسترش فولاد اظهار داشت: در درجه اول باید اعتراف کنم که فوتبال بدون تماشاگرانش جذابیتی ندارد و در واقع فوتبال بی‌تماشاگر نشاط و شادابی ندارد. امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از جرایمی دیگری به جز محرومیت تماشاگران استفاده کند. از نظر فنی باید گفت نیمه اول بازی گسترش فولاد و استقلال سرد و بی‌روح بود و هر دو تیم حتی در بحث مالکیت توپ هم مشکل داشتند و طرح و برنامه‌ای برای حمله به دروازه‌ها دیده نمی‌شد. در نیمه دوم استقلال متحول شد و فوتبال بهتری بازی کرد و نبض بازی را در اختیار گرفت و در بحث مالکیت توپ هم بهتر عمل کرد در جابه‌جایی‌ها و انجام کارهای ترکیبی موفق بود و توانست ۲ گل هم بزند. موقعیت‌های گلزنی بیشتری هم ایجاد کرد. به نظر بازیکنان استقلال در نیمه دوم خواسته کادر فنی را در زمین اجرا کردند. این پیروزی باعث می‌شود استقلال برای بازی‌های بعدی از نظر روحی و روانی بهتر باشد و انگیزه بیشتری برای موفقیت به دست آورده است.

نامجو مطلق در مورد اینکه استقلال از نظر فنی با شفر پیشرفته داشته یا نه، گفت: استقلال با شفر پیشرفت داشته است. از نظر بدنی استقلال در گذشته از دقیقه ۶۰ به بعد دچار افت محسوسی از نظر فیزیکی و بدنی می‌شد اما اکنون استقلال با شفر ۹۰ دقیقه می‌دود و می‌جنگد در بحث‌های فنی هم هدفمندتر از گذشته فوتبال بازی می‌کند و می داند در زمین چه می‌خواهد. شاهد کارهای ترکیبی خوبی از استقلال شفر هستیم.

وی با اشاره به کمبود بازیکن متخصص در استقلال گفت: اکنون استقلال در برخی پست‌ها کمبود بازیکن تخصصی دارد که این مسئله دیگر ربطی به سرمربی پیدا نمی‌کند. وقتی کاوه رضایی از استقلال جدا شد هنوز بازیکنی مثل آن جذب نشده است که بتواند هم در گلزنی و هم در کار بازی سازی به تیم کمک کند. در سال‌های قبل هم سجاد شهباززاده این کار را می‌کرد ولی در حال حاضر فرشید اسماعیلی که پست تخصصی‌اش هم نیست چنین کاری را انجام می‌دهد به نظر من استقلال از این ناحیه کمبود بازیکن دچار مشکل است.

نامجو مطلق با اشاره به ضعف دیگر استقلال گفت: خط دفاع استقلال کند عمل می‌کند و در مواجهه با تیم‌های سرعتی به مشکل برخواهد خورد البته سیستم دفاعی استقلال نسبت به گذشته بسیار بهبود یافته و مدافعان با تمرکز خوبی کار می‌کنند استقلال در فاز دفاعی رشد خوبی داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس