کد خبر 802397
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
 سیم کارت مخفی

کارآگاهان پلیس آگاهی هنگام انجام تحقیقات گسترده در پرونده مدعیان تجاوز به عنف، به سیم کارت مخفی دست یافتند که بررسی محتویات آن نشان می‌داد ارتباط خیابانی به ادعای تجاوز به عنف گره خورده است.

به گزارش مشرق، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی هنگام انجام تحقیقات گسترده در پرونده مدعیان تجاوز به عنف، به سیم کارت مخفی دست یافتند که بررسی محتویات آن نشان می داد ارتباط خیابانی به ادعای تجاوز به عنف گره خورده است.

ماجرای این پرونده از آن جا در دستور کار پلیس قرار گرفت که دو زن جوان با مراجعه به کلانتری شکایت وحشتناکی را مطرح کردند. این دو زن مطلقه که با اسامی مستعار شناخته می شدند مدعی شدند که سه جوان در پوشش مامور نظامی و در اوایل شب وارد کارگاه تولیدی شده و آنان را آزار و اذیت کرده اند. دو شاکی پرونده همچنین ادعا کردند که ماموران مذکور که فقط یک کارت نظامی داشتند، مبالغی پول، دو گردنبند طلا و تعدادی لوازم مانند فلش مموری را نیز به سرقت برده  اند.

در پی اعلام این گزارش، بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز شد و دو تن از متهمان مورد ادعای شاکیان با استفاده از شگردهای پلیسی دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و با صدور دستور قضایی، پرونده مذکور برای انجام تحقیقات تخصصی و فنی به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و بدین ترتیب گروه زبده ای از کارآگاهان «دایره جرایم مهمه» با دستور سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ماموریت یافتند تا زوایای تاریک این پرونده را فاش کنند.

بنابراین با انتقال دو متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی، بازجویی ها به شیوه علمی و تخصصی وارد مرحله جدیدی شد. این درحالی بود که دو متهم ۲۴ ساله این پرونده، ادعای تجاوز به عنف را انکار می کردند و مدعی بودند که به دلیل مسائل مالی با شاکیان پرونده درگیر شده اند و هیچ سرقتی نیز انجام نداده اند. یکی از متهمان گفت: آن روز من و دوستم با خودروی شخصی از یکی از شهرستان های اطراف به مشهد آمدیم و با دوست دیگرمان قرار گذاشتیم تا به خوشگذرانی و تفریح بپردازیم.

در همین حال، «ح» (دوست مشهدی) که با دو زن مذکور آشنایی داشت قرار گذاشت تا ما نیز با آن ها آشنا شویم. اما وقتی دو نفر از ما وارد محل کار آن ها شدیم، حوادث ناخواسته ای رخ داد که اختلافاتی بین ما پدید آمد و ما برای فرار از دست آن دو زن که از خروج ما جلوگیری می کردند، ناچار شدیم کارت قلابی مربوط به فردی نظامی را به آن ها نشان دهیم.

به دنبال ادعاهای متهمان و شاکیان پرونده، تحقیقات غیرمحسوس برای افشای حقیقت ماجرا با صدور دستوری از سوی سرهنگ رزمخواه آغاز شد تا این که کارآگاهان به سرنخ هایی از وجود یک سیم کارت مخفی رسیدند. آنان پس از انجام یک سری ردیابی های اطلاعاتی، موفق شدند سیم کارت پنهانی یکی از شاکیان را به دست آورند بدین ترتیب مشخص شد که شاکیان و متهمان پرونده از حدود شهریورگذشته آشنایی خیابانی داشته و با یکدیگر به صورت پیامکی و تلفنی در تماس بوده اند!

به طوری که حتی در روز حادثه نیز تماس های متعددی بین آن ها برقرار شده است!

با افشای راز نهفته در سیم کارت مخفی، مقام قضایی نیز متهمان و شاکیان پرونده را برای انجام بررسی های بیشتر و با صدور قرار قانونی روانه زندان کرد و این گونه تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم دیگر و همچنین کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه یافت.  

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    2 0
    هر غلطی بخوان میکنن بعد میان شکایت!
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    0 0
    تازگی مُد شده طرف با پای خودش و رضایت کامل خودش به هرکاری تن میده، بعد که بینشون دعوا میشه میره شکایت واهی به تجاوز واینجور چیزا میکنه!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس