نقص فني ساعت روز شمار جام ملتهاي آسيا در مراسم اختتاميه کارگاه آموزشي اين مسابقات باعث خشم و ترک مراسم از سوي محمد بن همام رئيس قطري کنفدراسيون فوتبال آسيا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق به نقل از مهر، در حاشيه مراسم اتفاق جالبي رخ داد که باعث ناراحتي رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا شد.
زماني که مجري مراسم از بن همام و رئيس کميته برگزاري مسابقات دعوت کرد که پشت تريبون رفته و با فشار دادن دکمه‌اي، شمارش معکوس براي جام ملت‌ها را آغاز کنند، مجري سعي کرد که خود نيز با شمارش معکوس از 10 تا يک هيجان خاصي به مراسم ببخشد و آنگاه بن همام دکمه مذکور را زد اما ساعتي که از ابتداي مراسم 99 روز و 23 ساعت و 49 دقيقه و 36 ثانيه به آغاز مسابقات را نشان مي داد به کار نيفتاد.
وي پس از چند ثانيه بارديگر دکمه را فشار داد اما بازهم ساعت کار نکرد و سپس به صندلي خود بازگشت.
بن همام که تلاش مي کرد ناراحتي خود را از اين مسئله پنهان کند پس از دقايقي مراسم را ترک کرد. در پايان مجري نيز ضمن عذرخواهي از اين پيشامد اعلام کرد که شمارش معکوس براي جام ملت‌هاي آسيا آغاز شده است.
در اين مراسم اصغر حاجيلو سرپرست، دکتر پرهان خانلري پزشک و خسرو والي زاده مسئول رسانه‌اي تيم ملي حضور داشتند. اين گروه قرار است امروز از قطر عازم امان پايتخت اردن شوند تا تيم ملي را در ادامه مسابقات غرب آسيا همراهي کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس