درخشان

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:برخی دوستان دوست دارند مصاحبه کنند و مرتب بگویند که نفت حذف شده است که با این کار خودشان را مطرح کنند.

به گزارش مشرق، در خصوص شکست تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: ما روز گذشته خیلی خوب بازی کردیم و برعکس جریان بازی می‌توانستیم برنده باشیم.متاسفانه با سه ضد حمله گل خوردیم و حتی گل صحیح ما را داور مردود اعلام کرد، چند بازی است که داوران به ما کم لطفی می‌کنند. تیم ما کم مشکل دارد اما داوران هم مشکلات ما را بیشتر می کنند. این همه مشکل داریم که یکی از آنها  بر سر رفتن و نرفتن ما به آسیا است وهمین مساله از نظر روحی روی تیم ما اثر گذاشته است.

درخشان تاکید کرد: من فکر می‌کنم برخی دوستان دوست دارند مصاحبه کنند و مرتب بگویند که نفت حذف شده است که با این کار خودشان را مطرح کنند. هنوز نامه‌ای از فدراسیون و ای اف سی به باشگاه نفت ارسال نشده که ما حذف شده‌ایم. باور کنید در شرایط خیلی سختی هستیم و مشکلات مالی و روحی روانی روی تیم ما اثر منفی گذاشته است.همانطور گفتم ظاهرا برخی دوستان قصد و غرض دارند و مرتب می‌گویند ما حذف شده‌ایم.هنوز ای اف سی چیزی را به صورت رسمی اعلام نکرده و مشخص نیست چرا این همه می‌گویند نفت از آسیا حذف شده است؟

سرمربی نفت تهران که با برنامه تهران ورزشی صحبت می‌کرد تاکید کرد:تعجب من این است بقیه تیم‌ها بدهی وحشتناکی نسبت به نفت تهران دارند ولی مرتب در مورد حذف تیم ما حرف می‌زنند.  من قبلا هم گفته‌ام وقتی نفت حذف شود یک ورشکستگی برای فوتبال ما محسوب می‌شود و امیدوارم این مشکلات حل شود.  اتفاقا این تیم در گذشته هم نماینده ایران در آسیا بوده و نتایج خوبی گرفته است. من به شما قول می‌دهم نفت در دور برگشت نتایج خوبی در لیگ خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس