حاج قاسم

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری «آی 24» اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است.

به گزارش مشرق، یک ژنرال اسرائیلی اعلام کرد این رژیم بشدت در حال تلاش برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی است. بنابر این گزارش، گرشون هکوهین ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری “آی 24” اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه و حضور وی در راس هرم تحرکات محور مقاومت، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است.

وی مدعی شد اسرائیل قطعا سلیمانی را ترور خواهد کرد و ما بخوبی میدانیم در چه زمان و مکانی باید این اقدام صورت گیرد. وی گفت اسرائیل نگرانی های جدی نسبت به تحرکات گروه های (حزب الله) مقاومت نزدیک به ایران در مرزهای شمالی فسطین اشغالی (جنوب لبنان) داشته و همه می دانند در صورتیکه اوضاع بر هم بخورد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد ایران تا کنون قدرت پنهان اسرائیل را درک نکرده است. تهدیدات رسمی اسرائیل به ترور شخصیت‌های نظامی و سیاسی کشورهای مختلف در حالی است که این رژیم در جریان جنگ 33 روزه علیه لبنان و تهاجم 55 روزه علیه باریکه کوچک غزه در فلسطین اشغالی توان ایستادگی در برابر گروه های کوچک مقاومت مانند حماس و حزب الله را نیز نداشته است.

دبیرکل حزب الله اسرائیل را تهدید کرد در صورت کوچکترین تجاوزی به خاک لبنان پاسخ محور مقاومت محدود به خاک این کشور نبوده و همچنین ده ها هزار داوطلب از سراسر کشورهای اسلامی برای بازپس گیری سرزمین اشغالی فلسطین اقدام خواهند کرد.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ایرانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    81 2
    تک تک ایرانیها سردار سلیمانی هایی هستند که ریشه شما وهابی های خبیث را خواهند سوزاند , شما با فکرهای پلیدتان نمی توانید کاری از پیش ببرید چون دولت ما مربوط به امام زمان است و ما همواره بر خداوند توکل خواهیم کرد ...
    • بنده خدا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      27 5
      نگيد دولت ما بگيد كه انقلاب ما
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
      33 1
      این هم نمونه اییاشکار از تروریسم دولتی که متأسفانه رسانه های ما توان بهره برداری و استفاده تبلیغاتی از اینگونه اظهارات را ندارند ویا اراده ای برای آنها نیست.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    49 1
    و ما هم برای نابودی اسرائیل تلاش می کنیم
  • جعفری IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    41 2
    خاک بر سر دولت و وزیر امور خارجه الان باید به سازمان ملل شکایت بکنند و از این که اگر روزی خدای ناکرده این سردار شهید شود این رژیم پوسیده مسئول هست و باید خسارت و تاوان بدهد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    48 2
    و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم و ما هم برای «نابودی اسرائیل» تلاش می کنیم.
  • کاظمی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    47 2
    مطمئن باشید اگر چنین حماقتی بکنید گور خودتان را خواهید کند!!! این یعنی اجازه به ایران جهت حمله گسترده به رژیم صهیونیستی!!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    38 1
    شهادت هنر مردان خداست و ترسی از شهادت نیست . اما بدانید میلیون ها سردار سلیمانی در ایران هستند که در زمان و مکان لازم نقش خود را ایفا خواهند کرد . اسرائیل بداند 25 سال آینده را نخواهد دید. ان شاءالله
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    24 1
    چه غلطا
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    34 2
    قیافه اسراییلیه را ببین انگار از اعماق جهنم فرار کرده
  • فرید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    25 1
    اگر اسراییل این حماقت را بکند مجوز نابودی تمام سردمداران اسراییل را امضا کرده .
  • مهدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    16 1
    یعنی تا حالا تلاش نکرده بودید؟
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    21 1
    اسراییل غاصب مرگش فرارسیده وغلط بزرگترازدهنش میکند . ماهمه سردارسلیمانی هستیم بهتراست تانمردیدفلسطین راتحویل دهید .
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    14 1
    کوچکترین غلطی بکنیدم اسراییل رو از صفحه روزگار محو میکنیم حالا ببینید. حتی اگه در غزه و لبنان یا سوریه جنگ راه بیاندازید دیگه جایی به اسم اسراییل وجود نخواهد داشت،شک نکنید
  • حسين نادعلي IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    14 1
    ببين حرام زاده اين مملكت صاحب داره واگرچنين حماقتي بكني مطمئن باش سربازان آقا امام زمان عج تلافي سرداررويكشبه خواهندگرفت وبراي هميشه ازروي زمين حذفتان ميكنيم
  • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    17 1
    این غلط ها به تو نیومده صهیونیست ملعون....
  • محمود IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    11 1
    میگم نترسیدی این حرف رو زدی حاج قاسم اراده کنه فرداسرت رو میارن نصب میکنن تو میدون ازادی تهران
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    9 1
    مال این حرفا نیستید بوگندوها، وگرنه تا حالا مرتکب این حماقت شده بودید.
  • مهدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    0 0
    ما منتظر امر امام خامنه ای هستیم تا اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم و بدانید این انقلاب سردارها دارد
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    0 0
    جوش نیارید این حرفا از روی سوزش میزنن
  • شایسته IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 0
    با خاک یکسانت می کنیم جوجو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس