کد خبر 801985
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
فوتسال

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند امیدوارند مس سونگون برای دومین هفته پیاپی متوقف شود.

به گزارش مشرق، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز (شنبه) از ساعت 16 در حالی با انجام هفت دیدار برگزار می‌شود که هم اکنون مس سونگون با 45 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های گیتی‌پسند و تأسیسات با 40 و 39 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

* ارژن شیراز - فرش‌آرا مشهد

تیم‌ ارژن که در فصل جاری در دیدارهای خانگی خود نتایج خوبی کسب کرده،‌ پس از شکست سنگین 7 بر 2 هفته گذشته مقابل شهروند، این‌بار هم امیدوار است در زمین خود بتواند این باخت را جبران کند. تیم فرش‌آرا نیز که در سه هفته اخیر فقط چهار امتیاز کسب کرده، برای دومین هفته پیاپی باید خارج از خانه به مصاف حریف خود برود. مشهدی‌ها هفته گذشته هم در شهر قدس مقابل پارسیان به نتیجه تساوی رسیدند. فرش‌آرا هم‌اکنون با 25 امتیاز در رده ششم و ارژن نیز با 19 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

* شهروند ساری - تأسیسات دریایی

فاتحان هفته گذشته مقابل یکدیگر. تیم شهروند هفته قبل و در دیداری کاملاً برتر با هفت گل از سد ارژن گذشت و حالا برای دومین هفته پیاپی در خانه خود میزبان حریفش است. نماینده مازندران از چهار دیدار گذشته دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و دو دیدار را هم شکست خورده تا همچنان به روند سینوسی خود در لیگ ادامه دهد. از سوی مقابل شاگردان وحید شمسایی پس از پیروزی درخشان هفته قبل مقابل گیتی‌پسند، دوباره به جمع مدعیان بازگشته‌اند و حالا با روحیه مضاعف پا به این مسابقه خواهند گذاشت. تأسیساتی‌ها با 39 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و امیدوارند تیم صدرنشین مس در هفته‌های پیش‌رو امتیاز از دست دهد.

* هیئت فوتبال قم - مقاومت قرچک

تیم فوتسال هیئت فوتبال قم که در این فصل نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است، در هفته شانزدهم دست به کار بزرگی زد و در تهران تیم مدعی تأسیسات را شکست داد. پس از آن پیروزی هواداران قمی امیدوار شدند تیم‌شان از بحران خارج شود و روند رو به رشدی را طی کند، اما شوک قمی‌ها جواب نداد و این تیم پس از آن مسابقه در دو دیدار مقابل تیم‌های آذرخش و شهرداری ساوه شکست را پذیرفت تا همچنان با هشت امتیاز در قعر جدول حضور داشته باشد. تیم مقاومت قرچک هم پس از سه شکست متوالی، هفته پیش در خانه خود از سد تیم حفاری گذشت و تلاش می‌کند دوباره به روزهای خوب خود در لیگ بازگردد.

* مس سونگون - پارسیان شهر قدس

تیم مس پس از چهار پیروزی متوالی،  هفته گذشته برابر آتلیه طهران قم به تساوی تن داد و حالا برای حفظ اختلاف امتیاز خود با سایر رقبا به دنبال سه امتیاز این دیدار است. نتیجه این بازی در صدرنشینی شاگردان بی‌غم تأثیری ندارد و تیم مس در هر صورت در پایان هفته نوزدهم در صدر جدول باقی‌ خواهند ماند،‌ اما شاید از دست دادن امتیاز در این بازی خانگی به قیمت از دست رفتن قهرمانی در پایان  فصل باشد. نماینده شهر قدس هم که با 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد برای فرار از منطقه خطر تلاش می‌کند و مطمئناً در این دیدار خارج از خانه کار سختی خواهد داشت.

* حفاری اهواز - آتلیه طهران قم

جدال تیم‌های چهارم و پنجم جدول برای نزدیکی به مدعیان. تیم‌های حفاری و آتلیه با 29 و 26 امتیاز در همسایگی یکدیگر در جدول قرار دارند و امید چندانی  به رسیدن به تیم‌های بالا نشین جدول ندارند،‌ اما از دست دادن امتیاز در این دیدار می‌تواند جایگاه‌های آن‌ها را به خطر بیندازد. تیم آتلیه هفته قبل توانست ترمز تیم صدرنشین مس را بکشد و روند خوب خود را در لیگ ادامه داد.  شاید حفظ جایگاه پنجمی برای تیمی که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه کند نتیجه خوبی باشد و قمی‌ها به همین جایگاه راضی باشند.

* گیتی‌پسند اصفهان - آذرخش بندرعباس

شاگردان حسین شمس پس از شکست سنگین 4 بر صفر مقابل تأسیسات حالا برای حفظ جایگاه دومی خود نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی دارند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که چند هفته‌ای است سرمربی خود را تغییر داده، امیدوار است تیم مس در خانه متوقف شود تا این تیم فاصله امتیازی خود را با تیم‌ صدرنشین کاهش دهد. از سوی دیگر نیز تیم آذرخش هم که به شدت از مشکلات مالی رنج می‌برد، قطعاً کار سختی برابر ستاره‌های گیتی‌پسند خواهد داشت و تلاش خواهد کرد تا دست‌ پُر از زمین خارج شود. آذرخشی‌ها با 21 امتیاز در دره نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

* مقاومت البرز - شهردای ساوه

نبرد فانوس به دستان برای فرار از منطقه خطر. دو تیم مقاومت و شهرداری با 19 امتیاز در رده یازدهم و دوازدهم قرار دارند و عدم نتیجه‌گیری در چند هفته پیش‌رو می‌تواند آن‌ها را به سقوط نزدیک کند. این دیدار از حساسیت‌های بسیار بالایی برای دو تیم برخورد دار است و می‌تواند در سرنوشت این تیم‌ها در پایان فصل بسیار تأثیر گذار باشد. مقاومتی‌ها از چهار دیدار اخیر خود فقط یک امتیاز به دست آورده‌اند و حالا در خانه به دنبال پایان این ناکامی‌ها هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس