کد خبر 801666
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
دمبله

عثمان دمبله، گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد، شنبه به زمین فوتبال باز می گردد؛ اما نه برای بارسا.

به گزارش مشرق، دمبله تابستان امسال و پس از جار و جنجال های بسیار توانست رضایت مسئولان دورتموند برای جدایی را بگیرد و با 105 میلیون یورو که می تواند تا 145 میلیون نیز افزایش یابد، به بارسلونا پیوست؛ اما خیلی زود دچار مصدومیت شد.

16 سپتامبر و در بازی مقابل ختافه بود که دمبله به شدت مصدوم شد؛ سپس در فنلاند مورد جراحی قرار گرفت. طبق نظر پزشکان، او تا پایان امسال نمی تواند به میادین بازگردد ولی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا می کنند که روند بهبودی این ستاره جوان به قدری خوب پیش می رود که حتی ممکن است او به آخرین بازی سال که ال کلاسیکو است، برسد.

23 دسامبر، بارسا در برنابئو میهمان رئال است و این بازی، آخرین بازی دو تیم در سال 2017 محسوب می شود. بارسلونا بسیار امیدوار است که بتواند از دمبله در این بازی حساس استفاده کند؛ هرچند که نظر نهایی را تیم پزشکی بارسا خواهد داد.

نکته جالب اما دعوت باشگاه رن از دمبله برای بازی این هفته مقابل نانت است.

 باشگاه رن در اکانت توییترش اعلام کرد که دمبله در جریان دیدار روز شنبه تیمش در مقابل نانت در لیگ 1 فرانسه، مهمان ویژه بازی خواهد بود و او بازی را شروع خواهد کرد. دمبله که محصول آکادمی رن است، در تاریخ 6 مارس 2016 در جریان بازی با نانت موفق به ثبت هت تریک شده بود و اکنون به عنوان مهمان ویژه به زمین باز می گردد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس