کد خبر 801285
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
قیمت نان

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت نان اجحافی بزرگ در حق مردم است، گفت: افزایش قیمت‌ها در کشور به صورت خزنده در حال حرکت است و مردم را خرد می‌کند.

به گزارش مشرق، امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش قیمت نان اظهار کرد: چرا قیمت نان 15 درصد بالا رفته است و از این طریق فشار بر مردم وارد می‌کنیم؟

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان اجحافی بزرگ در حق مردم است افزود: افزایش قیمت‌ها در کشور به صورت خزنده در حال حرکت است و مردم را خرد می‌کند. آیا وزیر اقتصاد و سایر مسئولان اقتصادی کشور متوجه این امر نیستند؟نایب رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مردم چه داده‌ایم؟ درآمدهای مردم کم است و قشر ضعیف در حال تحمل فشار در جامعه هستند و با این کارها در حق مردم ظلم می‌کنیم.

خجسته تصریح کرد: این موضوع را بنده روز گذشته از وزیر اقتصاد در مجلس سوال کردم اما ایشان در صحن علنی پاسخگو نبود و وعده جلسه محرمانه را در شورای اقتصاد داد.نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه نوسانات و افزایش نرخ ارز تاثیر بدی بر معیشت مردم دارد گفت: ما قبول نداریم که دولت بخواهد این موارد را به صورت محرمانه در مجلس بررسی و مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: وزیر اقتصاد قصد دارد هفته آینده درباره موضوع گرانی‌ها و نوسانات نرخ ارز به کمیسیون اقتصادی مجلس بیاید و پاسخگو باشد و در صورتی که به نتیجه نرسیم در مجلس وی را استیضاح می‌کنیم.نایب رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی که نمی‌توانیم برای مردم درآمدی مناسب و کار ایجاد کنیم چرا اینگونه گرانی‌ها را ایجاد و حتی نان مردم را نیز گران می‌کنیم؟

خجسته تاکید کرد: به طور قطع اگر وزیر اقتصاد نتواند راهکارهای مناسبی ارائه کند وی را استیضاح خواهیم کرد.وی تاکید کرد: دولت خود باید یارانه نان را از محلی پرداخت کند و مردم را تحت فشار قرار ندهد تا آنها حداقل بتوانند نان بخورند.

نماینده مردم همدان د رمجلس تصریح کرد: افزایش قیمت نان شاید برای افراد متمول جامعه مشکلی ایجاد نکند اما قشر ضعیف و مستضعف جامعه را با مشکل مواجه کرده و این کار ظلم به مردم است.

نایب رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت‌های خود را تاکید کرد که حتما موضوع گرانی نان را در مجلس به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    8 0
    از کیفیت زیر صفر نان در بیشتر نانواییهای مازندران اطلاع دارید؟ افزایش نان در قبال چی ؟ کیفیت زیر صفر .
    • سروش IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      0 0
      این مشکل همه شهرهای ایرانه علی جان وقتی به فردی که با شانتاژ وارد عرصه انتخابات شده رأی بدهیم وقتی چنین فردی با تخریب حریف وارد کار سیاست میشه باید چوب بی خردی رو هم تحمل کرد.
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا میدونه شبها چی به آردها اضافه میکنند و فردا به اسم نون میپزند و به خورد مردم می دهند .
  • محمد IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    1 0
    دولت به مشکلات مردم توجهی میکند و چون دیگر به رای مردم نیاز ندارد هر چه سنگ است پیش پای مردم میاندازد حالا هم افزایش قیمت نان.!!؟
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    1 0
    امیدورام این "حتما " گفتن های شما به ثمر بنشیند!
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    1 0
    امیدورام این "حتما " گفتن های شما به ثمر بنشیند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس