سهراب مرادی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از هموار شدن مسیر برای صدور ویزای سایر اعضای تیم ملی وزنه‌برداری به منظور حضور در مسابقات جهانی آمریکا خبر داد.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره صدور ویزای تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا گفت: خوشبختانه با تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و رایزنی مستقیم شخص وزیر با وزارت امور خارجه همراه با همکاری سفارت سوئیس و کمیته برگزارکننده رقابت‌ها، ویزای گروه اول تیم وزنه‌برداری صادر شد.

وی ادامه داد: امیدواریم طی امروز و فردا نیز ویزای گروه دوم صادر شود تا با کاروانی کامل و بدون استرس عازم مسابقات جهانی شویم. خوشبختانه مسئولان وزارت ورزش و وزارت امور خارجه همکاری خوبی داشتند و به این موضوع با دید ملی نگاه کردند. خوشبختانه مشکل خاصی هم برای صدور ویزای سایر اعضاء نیست و به‌زودی ویزای آنها نیز صادر خواهد شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: تمام کارهای لازم برای رزرو پرواز و اعزام ملی‌پوشان به آمریکا انجام شده است. محسن بیرانوند، سرمربی تیم ملی و یکی از اعضای کمیته مربیان و تحقیقات  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نیز بامداد پنجشنبه برای حضور در کنگره کمیته مربیان عازم آمریکا خواهد شد. گروه اول تیم ملی یکشنبه و گروه دوم نیز روز سه‌شنبه هفته آینده به آمریکا اعزام خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس