کد خبر 800887
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
سلاح های کشف شده از اراذل پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۳۲۰ اوباش، عربده‌کش، مزاحم نوایس و برهم زننده نظم و امنیت محلات طی عملیاتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش در پایتخت اظهار کرد: در این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس، همکاران ما پس از دو هفته اقدام اطلاعاتی، موفق به دستگیری بیش از 320 نفر از مزاحمین نوامیس، اشرار و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شدند.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: در اجرای این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش 79 مخفیگاه مجرمان، 142 قهوه‌خانه، 48باشگاه بدنسازی و دو پاتوق مجرمان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: به دنبال دستگیری این مجرمان که انواع جرائم از جمله عربده‌کشی، شرارت، اذیت و آزار و... داشتند، 5 قبضه شبه سلاح، دو قبضه سلاح جنگی و انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد. 

سردار رحیمی با بیان اینکه اجرای طرح‌های این‌چنینی همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همکاران ما در پلیس تخصصی با قدرت خرده‌فروشان و عمده‌فروشان مواد مخدر، سارقین، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و خوشبختانه در اجرای این طرح شاهد همکاری مستمر و قابل تقدیر قوه قضائیه بودیم. 

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص وضعیت نگهداری اراذل و اوباش دستگیر شده در تحت نظرگاه‌های پلیس گفت: در حال حاضر تمام بازداشتگاه‌های پلیس و تحت نظرگاه‌های ما  تحت نظارت قضات بوده و تمام حقوق شهروندی در آنها رعایت می‌شود. 

وی در پایان با بیان اینکه 75 نفر از افراد دستگیر شده در این طرح زیر 20 سال بوده و به اتهام مزاحمت برای نوامیس دستگیر شده‌اند و پس از دستگیری به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های همکاران ما اراذل و اوباش شناخته شده تهران به طور مستمر تحت کنترل و نظارت پلیس قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
    3 0
    بیان این اوباش تبریزو هم جمع کنند. طرف با موتور همش ویراژ میده و با همه دخترها همه دوسته. افتخار هم میکنه که دوست دختر زیاد داره. همه محل ازش متنفرن و میترسن.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
    2 0
    یکبار همه این هارو اعدام کنند دیگه کسی جرائت همچین کاری نمیتونه داشته باشه
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
    1 0
    بیاین نظام آباد مواد فروش ها رو جمع کنید - راحت تو روز روشن مواد جابجا می کنند الکی شعار ندید
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
    1 0
    اگر واقعا راست می گین بیاین منطقه سبلان تهران پاکسازی کنید بچه هامون امنیت ندارن متاسفانه فقط به مسائیل سیاسی می پردازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس