کد خبر 8008
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶

عصر ديروز ماموران گمنام امام زمان (عج) با شليک تير يک خودرو "بي ام و" قهوه اي رنگ در ميدان امام حسين (ع) که چهار سرنشين داشت را متوقف کردند که سه نفراز سرنشينان دستگير و يکنفر نيز متواري شد. بنابراظهارات شاهدان اين حادثه ساعت 18.15 دقيقه ديروز 7 مهر ماه و

به گزارش مشرق، حاضرين در اين صحنه در گفت گو با جهان اظهار مي کنند در ابتدا يک خودرو بي ام و قهوه اي رنگ که خيابان 17 شهريور را از مسير جنوب به سمت شمال طي مي کرد در ميدان امام حسين توسط عده اي از مامورران گم نام امام زمان (عج) متوقف شد.
شاهدين اين حادثه ادامه مي دهند ماموراني که لباس شخصي به تن داشتند سعي کردند مردمي را که وحشت زده شده بودند با فرياد متفرق کنند.
يکي از شاهدين اين حادثه مي گويد: آن ماموران لباس شخصي داد مي زدند که مردم متفرق شويد اين ها مسلح و منافق هستند.
در اين هنگام يکي از سرنشينان خودرو "بي ام و" با شنيدن اين جملات اسلحه کلت کمري را به دست گرفت که مامور لباس شخصي به سمت او تير اندازي کرده و او را مجرو ح کرد.
با صداي تير مردم پراکنده مي شوند و در همين حين ماموران لباس شخصي وارد عمل شده و سه تن از آنها را دست گير مي کنند اما يک نفر از سرنشينان که به گفته شاهدان لباس قرمز رنگي به تن داشت با دزديدن يک موتورسيکلت از صحنه متواري مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس