محمد‌جواد جمالی‌نوبندگانی

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان جزئیات جلسه اخیر این هیئت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد‌جواد جمالی‌نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر این هیئت، اظهار داشت: در این جلسه از آقای محمد‌رضا پور ابراهیمی  نماینده مردم کرمان و حمد‌الله کریمی نماینده بیجار در پارلمان  برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آمده بود.

 

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته هیئت (چهارشنبه10 آبان) پرونده شکایت از محمدرضا پور ابراهیمی برای رسیدگی بیشتر به قوه قضائیه فرستاده شده بود، افزود: پور ابراهیمی در این جلسه حاضر شد و در این باره توضیحات و مدارکی را به هیئت ارائه داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، تصریح کرد:در مرحله تجدید نظر اعضای هیئت به این نتیجه رسیدند که سخنان پور ابراهیمی برخلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

جمالی با بیان اینکه هیئت نظارت از آقای حمدالله کریمی نماینده بیجار نیز دعوت کرده‌بود تا در آخرین جلسه هیئت حضور داشته باشد، گفت: در این جلسه شکوایه نیروی انتظامی برای وی قرائت شد و نماینده بیجار نیز توضیحات لازم را درباره آنچه که در آن روز اتفاق افتاده بود را به اعضای هیئت ارائه داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: مقرر شد تا اعضای هیئت در جلسه آتی تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس چندی پیش (مرداد ماه) با یکی از مأموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود که منجر به شکایت نیروی انتظامی از این نماینده مجلس شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس