کد خبر 799507
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
زلزله

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بی خانمانی ۱۲ هزار خانواده در کرمانشاه گفت: تخریب بیمارستان با دو سال قدمت نیز پذیرفتنی نیست.

به گزارش مشرق، حسین نیازآذری عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با ابراز تاسف از وقوع  زلزله کرمانشاه ، جان باختن تعدادی از  را تسلیت گفت و  اظهار داشت: اگر چه زلزله بر اساس  فعال شدن گسل ها  اتفاق می افتد و این آخرین حادثه طبیعی نخواهد بود اما باید در اجرای پروژه های عمرانی دقت و نظارت جدی صورت گیرد.

عضوهیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دست اندرکاران انجام پروژه های عمرانی را خطاب قرار دادو  افزود:  فعالان حوزه تاسیسات و ساختمانها بویژه وزارت راه و شهرسازی ، سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها  به همراه همه فعالان در این عرصه که مسئولیت ساخت را در کشوربرعهده  دارند باید  جدی تر عمل کنند و حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی  ادامه داد : رئیس مجلس شورای اسلامی  کمیسیون عمران را  مامور کرد تا ابعاد خسارت  رادر مناطق حادثه دیده به خصوص در حوزه ساختمان و تاسیسات عمومی بررسی کند.

نماینده بابل در مجلس  با بیان اینکه بسیاری از ساختمانهای جدید تخریب شدند،  یاد آور شد : پذیرفتنی نیست  بیمارستانی که دو سال از ساخت آن می گذرد و پناهگاه و مامنی برای جان مردم است  تخریب شده و مردم در امان نباشند این موضوع  با جدیت از سوی مجلس در حال پیگیری است.

نیاز آذری تصریح کرد: وزیر کشور به مجلس دعوت شد و از آخرین وضعیت امدادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه گزارشی  را  ارائه کرد.

نماینده بابل در مجلس  اظهار داشت: کمک های دولتی و مردمی به شهر های حادثه دیده  ارسال شد و در بابل  هم مردم  نوعدوست این شهر با اهداء کمک هایی  قابل توجه هموطنان خود را یاری کردند .

وی جمعیت هلال احمر را نقطه امید در بحرانها دانست و گفت:  این جمعیت با تخصص و تجربه در عملیات امداو نجات همواره با نگاهی انقلابی در میدان حضور دارد .

نیاز آذری با اشاره به اینکه ۱۲ هزار خانواده در کرمانشاه بی خانمان شدند ،خاطر نشان  کرد :مردم با سپردن  کمک های خودبه  مبادی رسمی  دغدغه ای برای ارسال نداشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس