کاسیاس

دروازه‌بان پیشین رئال مادرید بر این باور است که دروازه‌بانان کنونی تیم ملی اسپانیا از او بهتر هستند.

سرویس ورزش مشرق - ایکر کاسیاس دروازه‌بان شماره یک پورتو پرتغال در مصاحبه اختصاصی با AS اسپانیا درباره مسائل مهمی چون خداحافظی بوفون با فوتبال، مشکلات بنزما، تیم ملی اسپانیا و زیدان صحبت کرد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: دیدار دو تیم ملی ایتالیا و سوئد را تماشا کردم، نگاه کردن به چشمان بوفون برایم سخت بود و شاید بهتر از همه مردم ایتالیا حال او را درک می‌کردم. بوفون ابر ستاره‌ای بود که بارها نام او را به عنوان برترین دروازه‌بان جهان ذکر کردند و از اینکه با اشک و غم و اندوه با فوتبال خداحافظی کرد بسیار رنج کشیدم.  

کاسیاس درباره زیدان و بحران این روزهای رئال مادرید گفت: یک مربی بزرگ، کم حرف و بی‌ادعا همیشه هواداران خود را دارد و هیچوقت شکست نخواهد خورد، مربی‌ای که مردم را در کنار خود داشته باشد همیشه موفق است. شخصیت زیدان برای من بسیار قابل احترام است و شک ندارم که شکست‌های اخیر باعث بیدار شدن مردان زیدان خواهد شد و رئال مادرید به زودی اوج خواهد گرفت.

ایکر در مورد ناکامی‌های اخیر بنزما گفت: شک ندارم بنزما به روزهای طلایی خود باز می‌گردد. این ستاره فرانسوی تحت فشار رسانه‌ها قرار دارد. من از ۱۸ سالگی در رئال مادرید بودم و افت و خیز ستاره‌ها را خوب می‌فهمم، بنزما نیاز به توجه بیشتر دارد و بازیکن حساسی است. او در زمان مربی‌گری آنچلوتی مورد بی‌مهری قرار گرفت اما زیدان با او بهتر بوده است.

کاسیاس در پایان در مورد تیم ملی اسپانیا گفت: شرایط بسیار خوب است و امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم. حق داریم که مدعی قهرمانی باشیم و به این تیم می‌شود امیدوار بود. مهم نیست به تیم ملی دعوت بشوم یا نه، اگر دعوت بشوم خوشحال‌ترین مرد روی زمین خواهم بود و اگر اینگونه نشود حتماً برای تشویق تیم ملی به روسیه خواهم رفت. دروازه‌بانان کنونی اسپانیا بدون تردید بهتر از من هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس