نماهنگ/ مداحی شهید حججی در طلائیه

مادر شهید حججی گفت: وقتی شهید ححجی مرا به مشهد برد مدام به من می‌گفت برایم دعا کن به سوریه بروم و نزد حضرت زینب(س) روسفید شوم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مادر شهید حججی شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت: شهید حججی وقتی مرحله اول از سوریه برگشته بود به من می‌گفت که چون تو رضایت نداشتی من شهید نشدم.

وی افزود: وقتی مرا به مشهد برد مدام  به من می‌گفت برایم دعا کن به سوریه  بروم و نزد حضرت زینب(س) روسفید شوم و بعداز آن هم‌ بارها به من پیام داد که دعا کن قسمتم شود به سوریه بروم.

مادر شهید حججی عنوان کرد: وقتی فهمیدم که دلش می‌خواهد دوباره برگردد من هم از امام رضا (ع) خواستم که محسن به آرزویش برسد و به سوریه برود اما شهید نشود.

وی بیان کرد: شهید وقتی می‌خواست به سوریه برگردد به من گفت می‌خواهم به سوریه بروم اما نذر کرده‌ام که دست‌ها و پاهای تو و پدرم را ببوسم و این نذرش را ادا کرد و به سوریه رفت که بعدازآن هم به شهادت رسید.

حسین حججی برادر شهید حججی نیز در این یادواره اظهارداشت: من از شهید بزرگ‌تر هستم اما او ازلحاظ اخلاقی و تقوا بزرگ‌تر از من و برای من الگو است.

وی افزود: او همیشه سعی ‌می‌کرد در خانه امام حسین باشد و بی‌ریا و خالصانه کارهایش انجام می‌داد، زمانی هم که به سوریه رفت وقتی مرحله اول بازگشته بود ما چند بار به او گفتیم دینت را ادا کرده‌ای و به سوریه برنگرد اما او اصرار داشت که برگردد و ما مخالفت نداشتیم اما به ما می‌گفت قابل‌قبول نیست که به ناموس شیعه هتک حرمت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    1 1
    به فدای سرت ای سر ز تن جدا ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس