زلزله

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: محورهای مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی تا حدودی قطع شده است.

به گزارش مشرق، شهاب نادری با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، اظهار داشت: تمامی مسئولان مربوطه الان وایمار هستند اما سرعت انجام کار بسیار پایین است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون‌ را نقطه صفر مرزی شهرستان ثلاث باباجانی قرار داریم بیان کرد: اکنون آمار دقیقی از تعداد کشته‌شدگان حادثه زلزله شب گذشته در دست نیست.

وی با اشاره به اینکه امکانات امدادرسانی انجام شده پاسخگوی این‌حجم تخریبی نیست عنوان کرد: این امکانات تنها پاسخگوی ۲۰ درصد از مردم است و مردم از امکانات محدود گرمایشی در حال استفاده هستند.

نادری با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی تا حدودی قطع شده است گفت: نیروهای امدادی جاده‌های شهرستان ثلاث‌باباجانی در حال تلاش برای بازگشایی هستند.

نماینده مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شدت تخریب روستاها بسیار بالا است عنوان کرد: بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد روستاها به شدت تخریب شده و با آسیبهای جانی فراوان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ مصدوم در منطقه پاوه و اورامانات به بیمارستان منتقل شدند بیان کرد: ‌در این منطقه بیش از ۱۶۰ نفر از مردم فوت شدند.

نادری با بیان اینکه شهرستان پاوه و اورامانات  تنهایی مرکز درمانگاه شبانه‌روزی دارد که جوابگوی بیماران روزانه نیست گفت: به همین خاطر مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی کردیم  و از لحاظ امکانات و تجهیزات در یک وضعیت بحرانی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان مربوطه تقاضا داریم هر چه سریعتر به این مشکلات و مدیریت بحران بپردازند عنوان کرد: از لحاظ امدادرسانی هلال‌احمر و اورژانس کشور اقدامات فوری‌ترین در دستور کار خود قرار دهد.

نادری با بیان اینکه بیمارستانهای​ استان کرمانشاه به شدت نیازمند امکانات و تجهیزات فوری است بیان کرد : برخی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به صورت موقت باز است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان پاوه و اورامانات با قطعی گاز و آب مواجه هستیم عنوان کرد: اکنون آب معدنی در بین مردم توزیع می‌شود و از مردم درخواست داریم در صورت امکان وسایل سرمایشی، گرمایشی، اقلام خوراکی و چادر در بین زلزله‌زدگان توزیع شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    0 0
    رودتر حسابی اعلام کنند مردم بتوانند کمک کنند من خودم می خواهم نقدی کمک کنم که مسئولین نسبت به خرید نیازمندیها اقدام کنند
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    0 0
    دولت کجایی حالا به مردم خودت برس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس