کد خبر 798196
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
تصاویر جدید از خسارت زلزله در ثلاث باباجانی

از مدارس شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب بازدید کردیم و می‌توان گفت 50 درصد مدارس این شهر و روستاهای آن تخریب شده‌اند و برخی از مدارس هم صد درصد از بین رفته‌اند.

به گزارش مشرق، رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: از مدارس شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ ذهاب بازدید کردیم و می‌توان گفت 50 درصد مدارس این شهر و روستاهای آن تخریب شده‌اند و برخی از مدارس هم صد درصد از بین رفته‌اند.


حسین پارساپور، اظهار داشت: از مدارس شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب بازدید کردیم و می‌توان گفت 50 درصد مدارس این شهر و روستاهای آن تخریب شده‌اند و برخی از مدارس هم صد درصد از بین رفته‌اند.

وی افزود: بخشی از ساختمان اداره آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب هم آسیب جدی دیده به گونه‌ای که این اداره به صورت نیمه تعطیل درآمده است.

پارساپور اضافه کرد: فعلاً نمی‌توان آماری از تعداد دانش‌آموزان جان‌باخته این شهر اعلام کرد البته خوشبختانه سرایدارانی که در مدارس بوده‌اند، زنده هستند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه پس‌لرزه‌های شدیدی در این استان رخ داده است، گفت: با توجه به پیش‌بینی ادامه این پس‌لرزه‌ها، تمام مدارس استان کرمانشاه فردا در تمام مقاطع و نوبت‌ها تعطیل است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس