ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، گفت: انتظار نداریم که کسی بدهی‌های باشگاهمان را بدهد فقط می‌خواهیم که بودجه‌ای که از باشگاه کم شده به باشگاه بازگردانده شود.

به گزارش مشرق، سعید آذری در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن توانسته مجوز حرفه‌ای دریافت کند و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده باشد، گفت: مهمترین خوشحالی من بابت این است که باشگاه ذوب‌آهن به همراه 6 تیم دیگر از جمله استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در گروه A قرار گرفته و مجوز حرفه‌ای را کسب کرده‌ایم این نشان می‌دهد که باشگاه ذوب‌آهن در مسیر درستی حرکت می‌کند و نشان از تلاش مجموعه ذوب‌آهن دارد اعم از کارگران و مدیران عالی‌رتبه کارخانه تا اعضای هیأت مدیره کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن و همچنین همکارانم در باشگاه که همواره برای موفقیت و سربلندی ذوب‌آهن تلاش کرده‌اند.

وی افزود: اگر باشگاه ما زیرساخت‌های لازم را نداشت مجوز حرفه‌ای را کسب نمی‌کرد و این یک اتفاق خوب است که برای باشگاه افتاده به خصوص اینکه وقتی تیم‌هایی که در گروه B قرار گرفته‌اند را می‌بینیم متوجه اهمیت کار باشگاه ذوب‌آهن می‌شویم.

آذری در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن بودجه لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا نه، گفت: اتفاق مهمی که برای ما رخ داده این است که 13 میلیارد تومان بودجه باشگاه کم شده است و اگر ما بخواهیم با توجه به این کاهش بودجه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم بهتر است که با این وضع به آسیا نرویم اما خوشبختانه با صحبت‌هایی که در مجمع کارخانه شده قرار است که در مجمع فوق‌العاده ذوب‌آهن که تا اواخر آبان ماه برگزار می‌شود پیشنهاد افزایش بودجه را بدهیم تا بودجه باشگاه به شرایط گذشته بازگردد. ما انتظار نداریم که کسی بدهی‌های باشگاهمان را بدهد فقط می‌خواهیم که بودجه‌ای که از باشگاه کم شده به باشگاه بازگردانده شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: قرار گرفتن ذوب‌آهن در گروه A این رده‌بندی و کسب مجوز حرفه‌ای نشان از آن می‌دهد که باشگاه ذوب‌آهن در لیگ برتر توانسته جایگاه واقعی خود را کسب کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس