کد خبر 797560
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
مراکش

پدیده تیم رئال مادرید، در جام جهانی سال آینده حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال مراکش شب گذشته در آخرین و حساس ترین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف ساحل عاج رفت و موفق شد حریف خود را با 2 گل شکست دهد.

مراکش که در صورت شکست مقابل ساحل عاج، جام جهانی را از دست می داد با گل های نبیل دیرار و مهدی بن عطیه جواز حضور در مهمترین تورنمنت فوتبال جهان را به دست آورد و پس از بیست سال، دوباره به جام جهانی بازگشت.

در نسل فعلی تیم مراکش که موفق به رقم زدن این اتفاق بزرگ شده اند، ستاره های متعددی وجود دارند. اکثر بازیکنان این تیم لژیونر هستند و در تیم های بزرگی توپ می زنند. مهدی بن عطیه، نورالدین آمرابات، حکیم زییِش، سفیان بوفال، نبیل دیرار و یونس بلهاندا از مشهوترین ستاره هایی هستند که زیر نظر رناردِ فرانسوی کار می کنند.


اما بازیکنی که بیش از همگان حضورش در این تیم و جام جهانی روسیه توجه ها را جلب می کند، مدافع جوان و یکی از پدیده های خاص تیم رئال مادرید است. اشرف حکیمی در سن نوزده سالگی، به عنوان بازیکن تیم رئال مادرید در جام جهانی روسیه برای مراکش به میدان خواهد رفت.


حکیمی که تا کنون 6 بازی ملی انجام داده و یک گل ملی در کارنامه دارد، متولد نوامبر 1998 است و این یعنی در زمان آخرین حضور تیم ملی کشورش در جام های جهانی هنوز به دنیا نیامده بود. او حالا می تواند به همراه سایر ستاره های هموطنش در جام جهانی سال آتی به تاریخ سازی ادامه دهد و یکی از تیم های خاطره انگیز تاریخ مراکش را در جام جهانی تشکیل دهند.


این مدافع راست جوان در حالی یکی از نماینده های رئال در جام جهانی است که ستاره هایی چون گرت بیل و کریم بنزما، هر کدام به دلیلی جام جهانی را از تلویزیون تماشا خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس