وزیر کشور

وزیر کشور گفت: تمام تأکید ما این است که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم چراکه دولت توان تأمین هزینه‌های اربعین را ندارد و ارزش این کارها نیز به مردمی بودنشان است.

به گزارش مشرق، وزیر کشور امروز در جلسه ستاد اربعین خوزستان که در سالن الغدیر فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: تمام تأکید ما این است که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم چرا که دولت توان تأمین هزینه‌های اربعین را ندارد و ارزش این کارها نیز به مردمی بودنشان است.

وی عنوان کرد: استاندار خوزستان باید تلاش کند تا یک طرح جامع اربعینی تهیه کند و همه مسائل در این طرح در نظر گرفته شود.

وزیر کشور بابیان اینکه در عرض 20 روز، 2 میلیون و 300 هزار نفر را به یک کشور دیگر بردیم، عنوان کرد: در آن کشور نیز امکانات لازم را فراهم کردیم و این تعداد را برگرداندیم که این کار بسیار سخت و بزرگی است.

رحمانی‌فضلی گفت: زیرساخت‌ها امسال در مناطق مرزی صددرصد رشد داشته ‌و تقریباً هیچ مورد خروجی غیرقانونی از مرز را نداشتیم.

وی افزود: با زحماتی که مسئولان کشیدند و باوجود افزایش تعداد زائران در زمان رفت‌وبرگشت آن‌ها مشکلی پیش نیامد. سال گذشته شاهد خروج غیرمجاز از مرز بودیم که با تدابیر انجام‌شده امسال تقریباً هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم و ویزاها نیز به‌موقع صادر شد.

وزیر کشور افزود: میزان تصادفات در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است و همین‌که ظرف 20 روز این تعداد جمعیت وارد کشوری می‌شوند و بازمی‌گردند نشان می‌دهد کار بزرگی انجام‌شده است.

رحمانی فضلی بابیان اینکه در بحث تغذیه، اقامت، حمل‌ونقل و دیگر مسائل مرتبط با زائران نیز مشکلی پیش نیامد، عنوان کرد: در این روزهای اخیر نیز بازدیدی از زحمات دوستان انجام دادیم.

وزیر کشور بیان کرد: تجربه امسال نیز گران و باارزش است و باوجود اینکه امسال به‌خوبی عمل شد تلاش داریم تا سال آینده بهتر نیز بشویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    کسی از شما هزینه نخواست.
  • M.sh IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    اونوقت دولت توان مرداخت حقوقهای نجومی و شام وناهارهای انچنانی و اختلاس ۱۳۰۰۰میلیاردی روداره!؟ بد بدعتی گذاشتین جناب وزیر. دارین خیلی شیک راه رو بر روی دین مردم میبندین وبا این کارها فکر میکنید راه حسین ونام حسین ومنش حسین رو متوقف میکتید، البته که کاملا در اشتباهین
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    تیغ زدن ملت هم نمادی از مردمی بودن اربعینه
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 0
    پس چرا دولت تا حالا اینهمه گاز مجانی به ترکیه صادر کرده با بهانه های مزخرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس