تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در خصوص تکمیل پرونده حرفه ای و در جهت شفافیت سازی مطلوب‌تر بیانیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، پیرو انتشار برخی اخبار و اظهارات نادرست پیرامون روند تکمیل پرونده حرفه ای سازی باشگاهها و با توجه به ضرورت شفاف سازی در این خصوص باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به ارائه گزارش تفصیلی در خصوص طی این مراحل بر اساس مهلت تعیین شده به شرح ذیل اقدام می نماید؛

یکم؛کلیه مراحل تکمیل و آماده سازی مستندات مورد نیاز در پرونده حرفه ای سازی طبق دستورالعمل و با هماهنگی کامل مسئولین محترم فدراسیون فوتبال پیش رفت و در نهایت آخرین بخش شامل بر تکمیل و ارائه مستندات مالی به شکل کاملا شفاف و قانونی صورت پذیرفت.
حواشی ایجاد شده پیرامون تکمیل پرونده مالی و نحوه تسویه و تفاهم با طلبکاران در خصوص باشگاه تراکتورسازی تبریز به هیچ وجه صحیح نبوده و هیچ گونه ابهامی در این بخش وجود ندارد.
 
دوم؛باشگاه تراکتورسازی تبریز طبق قانون ابتدا نسبت به پرداخت کلیه بدهی های قطعی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اقدام نموده و در مرحله نخست وضعیت پرونده های مالی خود در صحنه بین المللی را به شکل کامل معین و شفاف نموده است.
دومین گام بر اساس دستور العمل مسئولین محترم فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف بدهی های داخلی باشگاه بر مبنای احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود که بر اساس قانون در مهلت انجام شده صورت پذیرفت.
ابتدا با کلیه نفرات معرفی شده بر اساس حکم کمیته انضباطی توافق صورت پذیرفت و در ادامه مبالغ مورد نظر اشخاص پرداخت گردید.
جهت تسویه حساب با کلیه طلبکاران خارجی و داخلی که دارای حکم قطعی بودند بیش از ١١ میلیارد تومان پرداخت شده که مستندات و اسناد مالی مربوطه موجود می باشد.
سوم؛باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی مراتب قدردانی و تشکر خود را نسبت به کلیه کسانی که در این روزها یاور و همراه این مجموعه بودند اعلام می دارد خصوصا مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با این وجود لازم است بر این نکته تاکید شود که تعامل صورت گرفته از سوی وزارت محترم ورزش و دولت محترم شامل بر وعده تامین اعتبارات لازم جهت پرداخت بدهی ها بوده و در این خصوص رایزنی های ارزشمندی صورت پذیرفته است. با این وجود باشگاه تراکتورسازی جهت پرداخت بدهی های خود به شدت مقروض گردیده و در انتظار دریافت کمک های نقدی است.
مساعدت های صورت گرفته از جانب مسئولین محترم فدراسیون فوتبال نیز در دایره ضوابط و قوانین فوتبال حرفه ای و در راستای رهنمایی و هدایت صحیح عوامل باشگاه در روند تکمیل پرونده حرفه ای صورت گرفته و هرگز شامل بر اقدامی فراتر از اختیارات قانونی این فدراسیون نبوده است.
 
چهارم؛بر اساس موارد فوق از اعضای خانواده بزرگ فوتبال کشور درخواست می کنیم از گمانه زنی های بی مورد  و  اظهارنظرهای شتاب زده و نادرست که در این موقعیت حساس اعتبار فوتبال ایران را خدشه دار می سازد پرهیز نمایند.
تکمیل فرآیند حرفه ای سازی و تسویه حساب با طلبکاران باشگاه در این مهلت کوتاه حاصل زحمات شبانه روزی عوامل مرتبط از جانب باشگاه و فدراسیون محترم بوده در حالی که برخی اظهارات و اخبار نادرست زحمات صادقانه و خالصانه این عزیزان را زیر سوال می برد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس