کد خبر 796716
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۲
پرچم فرانسه

رئیس جمهوری فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی در ابوظبی گفت: فرانسه دو ناو جنگی از نوع « کاروت کلاس گوویند» ساخت شرکت ناوال گروپ (Naval Group) به امارت متحده عربی فروخت.

 به گزارش مشرق، امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه شامگاه پنجشنبه پیش از ترک امارات متحده عربی از فروش دو ناو جنگی فرانسوی به امارات متحده عربی خبر داد.

به نوشته روزنامه سعودی الحیات، رئیس جمهوری فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی در ابوظبی گفت: فرانسه دو ناو جنگی از نوع «کاروت کلاس گوویند» ساخت شرکت ناوال گروپ (Naval Group) به امارت متحده عربی فروخت.


وی همچنین در همایش اقتصادی در دبی گفت: شرکت های فرانسوی و اماراتی توافق سرمایه گذاری های مشترک به ارزش یک میلیارد یورو امضا کردند.


روابط سیاسی، نظامی و اقتصادی فرانسه با امارات متحده عربی طی سال های گذشته افزایش یافته است.


بسیاری از شرکت‌های فرانسوی با حضور در بازار مهم و پرتحرک امارات، این کشور را به سکویی برای صادرات محصولات خود در منطقه تبدیل کرده‌اند. به طوری که یک سوم صادرات فرانسه در منطقه خلیج فارس از گذرگاه امارات انجام می‌شود و این کشور اولین مقصد بازرگانان فرانسوی در منطقه است.


برخی از شرکت‌های بزرگ فرانسوی مثل شرکت نفتی توتال از مدت‌ها پیش در این کشور نفت‌خیز حضور دارند و میزان بالای مبادلات دوجانبه با امارات، این کشور را در رتبه ششم همکاری‌های اقتصادی فرانسه با کشورهای دیگر جهان قرار داده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    10 3
    فك كنم يمن موشك ضدكشتي به اندازه كافي داشته باشه ;)
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
      2 4
      آره ، موشکهای ززیر صوت . خخخخخخ
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    2 3
    مبارک باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس