حملات توپخانه ای ارتش عراق به مواضع پ ک ک در مرز ترکیه

نورالدین جانیکلی: موشک ضد تانک آت-۴ که از «پ ک ک »در استان حکاری بدست آورده ایم از جمله تسلیحاتی است که آمریکا در اختیار «ی پ گ» در سوریه قرار داده است.

به گزارش مشرق، وزیر دفاع ترکیه گفت: سلاح های بدست آمده از «پ ک ک» مهمات آمریکائی است که در اختیار «ی پ گ» در سوریه قرار گرفته است.


«نورالدین جانیکلی» با اشاره به ماهیت سلاح هایی که از پ ک ک در عملیات اخیر نیروهای امنیتی در استان حکاری بدست آمده است، گفت : «پ ک ک» و شاخه سوریه ای آن یعنی «ی پ گ» از یک محل تغذیه و فرماندهی می شوند و این مطلب را در هر فرصتی با ارائه تصاویر مستند به مقامات آمریکائی ، انگلیس ، اسپانیا ، آلبانی و دیگر کشورها اعلام کرده ایم که این دو گروه یکی هستند.


«جانیکلی» که برای شرکت در نشست وزرای دفاع کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل بسر می برد، افزود: فکر می کنیم موشک ضد تانک آت-۴ که از «پ ک ک »در استان حکاری بدست آورده ایم از جمله تسلیحاتی است که آمریکا در اختیار «ی پ گ» در سوریه قرار داده است .


منابع رسانه ای ترکیه پس از کشته شدن ۱۱ سرباز این کشور در درگیری هفته گذشته با اعضای «پ ک ک» در استان حکاری و دیاربکر اعلام کرده بودند: سلاح هایی« پ ک ک» استفاده کرده است،سلاح های آمریکائی هستند که واشنگتن در عملیات آزاد سازی رقه به گروه «ی پ گ» در سوریه داده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس