کد خبر 796310
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
ارتش لبنان

ارتش لبنان اعلام کرد که دو فرمانده ارشد داعش را در شهر عرسال در مرزهای شرقی این کشور دستگیر کرده است.

 به گزارش مشرق به نقل از الشرق‌الاوسط، ارتش لبنان اعلام کرد که دو فرمانده ارشد داعش را در شهر عرسال در مرزهای شرقی این کشور دستگیر کرده است. به گفته ارتش لبنان، طی این عملیات مقادیری سلاح نیز که در کنترل داعش بود ضبط شد.

در بیانیه ارتش لبنان امده است که اداره اطلاعات ارتش، دو فرمانده کلیدی داعش به نام‌های ابراهیم احمد زعرور (شهروند لبنان) و عدی حسین خطیب (شهروند سوریه) را در عرسال دستگیر کرده است.

در این بیانیه آمده است که این دو تن در نبردهای انجام شده علیه ارتش لبنان در منطقه عرسال مشارکت داشته و قصد داشتند با استفاده از وسیله نقلیه بمب‌گذاری شده و دیگر بسته‌های انفجاری دست به حملات تروریستی بزنند.

یکی از فرماندهان داعشی که تابعیت سوری دارد نیز پیشتر در انفجار مرکز کمیته علمای القلمون در عرسال و حمله به گشت ارتش که در حال بررسی آن انفجار بود، دست داشته است.

ارتش لبنان همچنین در یک بیانیه جداگانه اعلام کرد که یک ذخیره مهمات متعلق به داعش را در یکی غارهای «وادی رافق» را حومه منطقه رأس بعلبک کشف و ضبط کرده است. این ذخیره مهمات شامل بمب، خمپاره، مسلسل، نارنجک‌انداز و دیگر تسلیحات سبک بود.

خبرگزاری ملی لبنان نیز گزارش داد که این تسلیحات به یکی از پایگاه‌های نظامی در منطقه منتقل شده و نیروهای نظامی در حال خنثی کردن بمب‌ها هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس