کد خبر 795757
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
بهنام طیبی

سرمربی تیم کشتی آزاد هلدینگ فراز قائمشهر گفت: قرار نبوده برای باختن کشتی‌گیران خارجی پولی به آنها بدهیم و اگر قرار باشد آنها از تیم ما شکایت کنند ما نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش مشرق، بهنام طیبی درباره اینکه گفته می‌شود طلب کشتی‌گیران داخلی و خارجی تیم هلدینگ فراز برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد هنوز از سوی مسئولان این تیم پرداخت نشده است اظهار کرد:کشتی گیران داخلی نیمی از طلب خود را دریافت کرده‌اند و 50درصد باقیمانده نیز طی صحبت‌هایی که ابتدای فصل با آن‌ها داشتیم نهایتا طی سه یا چهار ماه آینده به آن‌ها پرداخت خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.سایر تیم‌های لیگ هم چنین وضعیتی دارند و اینگونه نیست که فقط تیم ما به کشتی‌گیران بدهکار باشد.

سرمربی تیم کشتی آزاد هلدینگ فراز قائمشهر افزود: کشتی‌گیران خارجی نیز 3 پیروزی داشتند که ما پول بردهایشان را به آن ها پرداخت کرده‌ایم و رسید آن را نیز در اختیار داریم. در بحث باخت نیز پولی به آن‌ها پرداخت نمی‌کنیم. وقتی کشتی‌گیر از خارج آورده‌ایم برای باخت نبوده و قرار نیست پولی از بابت شکست به آن‌ها بدهیم. البته بلیط هواپیمای آن‌ها نیز در قراردادشان بر عهده ما نبود اما این موضوع را نیز بر گردن ما انداختند.

وی درباره احتمال شکایت کشتی‌گیران خارجی از این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان گفت: اگر قرار باشد آنها از تیم ما شکایت کنند ما نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. متاسفانه بقدری زد وبند و تبانی در لیگ امسال زیاد بود که از مربیگری در کشتی بیزار شده ام. با وجود این همه مشکلات اقتصادی در کشور و زمین خوردن بسیاری از تولیدکننده‌ها و فعالان اقتصادی به هزار زور و زحمت اسپانسر آوردیم تا در لیگ کشتی حاضر شویم اما وقتی این همه بحث و حاشیه بوجود آمد، متقاعد کردن حامی مالی برای ادامه کار بسیار مشکل شده و نمی‌دانیم چکار کنیم.

طیبی در پاسخ به این سوال که اگر به وجود تبانی در لیگ مطمئن است، آیا شکایتی از سوی مسئولان این تیم به فدراسیون کشتی ارسال شده یا خیر گفت: نه شکایتی انجام نداده‌ایم. مگر قرار است همه شکایت‌ها به فدراسیون ارسال شود؟ شاید مسئولان تیم بخواهند در محاکم قضایی شکایتشان را مطرح کنند که البته سرپرست تیم باید در اینباره اظهارنظر کند. طی 2 یا 3 روز آینده نشستی با مسئولان تیم خواهیم داشت تا درباره برنامه‌های پیش رو و اینکه آیا اصلا می‌خواهند در کشتی به فعالیت خود ادامه بدهند یا نه تصمیم‌گیری کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس