کد خبر 795700
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱
کشف ۶۲۰ بطری مشروبات الکی

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری متهم سابقه داری خبر داد که اقدام به تهیه و توزیع انواع مشروبات الکی در محله ستارخان می کرد از محل اختفای متهم تعداد ۶۲۰ بطری مشروبات الکی کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی شعبان پور با تشریح جزییات عملیات دستگیری این متهم سابقه دارافزود: ماموران عملیات کلانتری پس از رصد کردن مجرمان سابقه دار در محدوده این کلانتری متوجه شدند یکی از این افراد که در زمینه خرید و فروش مشروبات الکلی زندان بوده پس از آزادی مجددا به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از یک هفته کار اطلاعاتی و مراقبتی موفق شدند در یک عملیات غافگیرانه این مجرم را در مخفیگاه اش به همراه ۶۲۰ بطر مشروب الکلی دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان با اشاره به اینکه متهم در جریان بررسی اطلاعات محلی و تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ شناسایی و دستگیر شد گفت: نامبرده با تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    3 0
    بعضی ها را فقط با تنبیه بدنی باید ترساند تا دیگه از این کارها نکنن - حتی بعضی رانندگان عوضی را هم به جای جریمه باید کتک زد تا متوجه اشتباهشون بشوند و خودشون را اصلاح کنند البته بچه ها را نباید کتک زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس