کد خبر 795698
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵
وزیر سابق ارشاد

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیاده روی اربعین حسینی باعث پیوند ناگسستنی بین شیعیان جهان شده است و ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت حجت خواهد شد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی با حضور در موکب فرهنگی خبرگزاری فارس از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای این موکب بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه هر سال شاهد باشکوه‌تر شدن حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی هستیم و همه کسانی برای یک بار در این مراسم بزرگ شرکت می‌کنند، حلاوت و شیرینی این سفر در کام آنها باقی می‌ماند و دیگران را نیز ترغیب می‌کنند تا در این آیین با شکوه شرکت کنند و از آثار و برکات آن بهره‌مند ‌شوند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: عشق و علاقه وافر و بی‌نظیری که در بین ارادتمندان امام حسین(ع) وجود دارد، باعث شده که با وجود تمام سختی‌های راه پیاده‌روی، هر سال جمعیت میلیونی از سراسر جهان این مسیر را طی کنند.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیاده روی اربعین


 

حسینی خاطرنشان کرد: این سفر معنوی علاوه بر آثار و برکات معنوی فراوانی که دارد، بازتاب و آثار فراوانی نیز در بعد و سطح جهانی دارد.

وی متذکر شد: نکته‌ای که در این میان قابل توجه است مهمان‌نوازی مردم عراق است، عشق به امام حسین (ع) باعث شده یک پیوند عمیق بین دل‌های اردتمندان به اباعبدالله در سراسر جهان ایجاد شود و منشا همبستگی و وحدت همه مسلمانان و شیعیان و ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور آقا امام زمان (عج) خواهد شد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اضافه کرد: جا دارد از تلاش های خبرگزاری  برای پوشش مناسب این حرکت عظیم قدردانی و تشکر کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس