سیدمحمد المولا

یک زائر بحرینی اربعین حسینی گفت: با وجود محدودیت‌هایی که رژیم آل‌خلیفه برای شیعیان بحرینی اعمال می‌کند، اما به عشق امام حسین(ع) در مراسم بزرگ پیاده‌روی شرکت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سیدمحمد المولا اظهار کرد: عشق به ابی عبدالله الحسین (ع) در تمام وجود شیعیان بحرین موج می‌زند و رژیم آل‌خلیفه هرگز نمی‌تواند این عشق را از آنها بگیرد.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌های شدیدی نیز که این رژیم جنایتکار علیه شیعیان اعمال کرده، اما نتوانسته مانع حضور زائران بحرینی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شود. عشق به حسین (ع) چیزی نیست که آل‌خلیفه و آل‌سعود بتوانند آن را از ما بگیرند.


این زائر بحرینی افزود: آل‌سعود و آل‌خلیفه تلاش زیادی می‌کنند که عشق به ائمه را از شیعیان بگیرند، اما هرگز به این خواسته خود نخواهند رسید و روز به روز این عشق و علاقه فراگیرتر می‌شود و حتی به ادیان و مذاهب دیگر نیز تعمیم پیدا می‌کند.


المولا خاطرنشان کرد: حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی به حلقه اتحاد و انسجام شیعیان تبدیل شده و این حلقه با هیچ قدرتی قابل شکستن نیست و سال به سال نیز این حلقه محکم‌تر و استوارتر می‌شود.


وی در پایان گفت: آل‌سعود و آل‌خلیفه به شدت از این اتحاد و انسجام می‌ترسند و هراس دارند و دست به هر کاری می‌زنند تا مقابل این حرکت بزرگ بایستند، اما به برکت عشق به ابی‌عبدالله الحسین (ع) در اهداف شوم و پلید خود ناکام خواهند ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس