شهید و شهادت - لاله - تشییع

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان ایثارگران گفت: واقعیت این است که مشکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، منابع مالی آن است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حسین‌علی‌شهریاری در گفت‌وگویی، با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان ایثارگران گفت: واقعیت این است که مشکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشکل وزارت‌خانه شدنش نیست بلکه مشکل، منابع مالی آن است.

وی با بیان اینکه هدف ما جلوگیری از گسترش دولت است و ایجاد وزارتخانه امور ایثارگران به نوعی خلاف قانون برنامه بوده و سیاست‌های کلی هم همین را می‌گوید، افزود: تا زمانی‌که منابع مالی و کافی در اختیار بنیاد شهید بود و جانبازان و خانواده‌ی ایثارگران و شهدا خدماتشان را از بنیاد شهید به صورت مستقیم می‌گرفتند شاید هیچ مشکلی در زمینه بهداشت و درمان این افراد نبودیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از واگذاری امور ایثارگران به سازمان های دولتی، این قشر دچار مشکلات زیادی شدند، توضیح داد: بعد از این واگذاری وظایف، سازمان‌ها نتوانستند به وظایف خود عمل کنند، از سوی دیگر بنیاد شهید نیز در این موضوع اعلام بی‌اختیاری کرد.

وی با بیان اینکه بهترین راهکار، بازگرداندن تمام منابع به بنیاد شهید است تا این بنیاد، همچون گذشته به صورت مستقیم، مسئولیت خدمات‌دهی به این عزیزان را برعهده گیرد، تصریح کرد: شاید با این روند، ایثارگران و و جانبازان، رضایت بیشتری داشته و دغدغه کمتری داشته باشند. / آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس