کد خبر 795318
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
نفت تهران

کانون مربیان بعنوان تشکیلاتی منسجم جهت احقاق حقوق حقه مربیان فوتبال کشور بیش از یک دهه در حال فعالیت می باشد و در این راستا خود را موظف به پیگیری اخبار و رخدادهای این رشته ورزشی و اعلام مواضع می داند.

به گزارش مشرق، به لحاظ سبقه طولانی و سرد و گرم چشیدن روزگار فوتبالی، مسئولین آن، نگاهی هیجانی و سطحی به رویدادها نداشته و سعی و اهتمام خود را را بر آن دارد که هرگونه قضاوت و جهت گیریش منجر به رشد و تعالی فوتبال و اصحابش گردد.

جامعه فوتبال دست بوس تازه واردانی است که به نیت خیر پا به عرصه فوتبال گذاشته اند و در صددند که باری از دوش سنگین و مصیبت بار فوتبال را بردارند و بالعکس با اقتدار تمام در مقابل کسانی که آواز دهل را از دور شنیده اند و درصددند از این نمد کلاهی برای خود فراهم کنند خواهد ایستاد. نگاهی کوتاه به تاریخ تحولات اجتماعی ،موید همبستگی عمیق جامعه فوتبال با اصحاب حق و همیاری ایشان است.
متاسفانه درطی چند روز گذشته شاهد درج اخباری و مصاحبه هایی از سوی مالک جدید باشگاه نفت می باشیم که خود حاکی از عدم شناخت و آگاهی ایشان از گستره ای است که بدان پای گذاشته اند. در خصوص کار کشتگان و استخوان خرد کرده های عرصه فوتبال داد سخن می دهند ، بی آنکه بدانند که اهالی فوتبال بر روی عملکرد ایشان و رفتار مدیریتی ایشان تمرکز نموده است و در صدد شناخت این تازه وارد است .
سبقه ناصر فریاد شیران در فوتبال کشور اظهر من الشمس است ،او طی چهار دهه گذشته حضور فعال و مثبت در عرصه فوتبال کشور داشته است ، لذا کانون مربیان فوتبال کشور برخود وظیفه می داند از ناصر فریاد شیران وتمامی مربیان زحمتکش فوتبال کشور و بویژه مربیان کنونی باشگاه نفت که به نحوی از انحاء مورد هجمه غیر کارشناسی قرار گرفته اند، کتبا و رسما اعلام حمایت نماید و از مسئولین امر نیز درخواست داریم نگاه ویژه و دردمندانه ای به معضل کنونی باشگاه نفت بخصوص تیم های پایه این باشگاه داشته باشند، گاه تصمیمی ناپخته و یک بعدی به تباهی جامعه ای بزرگتر می انجامد،که مقرون به صرفه و صلاح نیست .
اگر فوتبال کشور مقرر است که از بخش دولتی به چنین بخش های خصوصی منتقل شود همان بهتر که دولتی بماند. انتقال فوتبال دولتی به بخش خصوصی بدین ترتیب ، افتادن از چاله به چاه است .

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس