سپاه

سخنگوی سپاه از حضور گرم، صمیمی و معنادار آحاد مختلف مردم و مسئولین درمراسم ترحیم پدر بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان مراسم ترحیم پدر بزرگوار سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که با حضور گسترده مردم و مسئولین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، از سوی این نهاد انقلابی، از حضور گرم، صمیمی و معنادار آحاد مختلف مردم و مسئولین قدردانی کرد.

وی با اشاره به  ابراز  لطف و محبت  اقشار مختلف مردم و مسئولین از طیف ها و گروه های مختلف، پس از ارتحال این پدر بزرگوار، تصریح کرد: از تمامی  دوستداران انقلاب اسلامی و ارادتمندان شخص سردار سلیمانی که طی این چند روز با نوشته ها و پیام های تسلیت خود و حضور در مراسم های ترحیم با این فرمانده دلاور سپاه اسلام همدردی  کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

سردار شریف در ادامه ابراز محبت گسترده مردم به یکی از فرماندهان دلاور و مخلص سپاه را مایه افتخار این نهاد مردمی برشمرد و تاکید کرد: این حضور گسترده و صمیمی پیام معنا داری را برای ما پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دارد که تا جان در بدن داریم برای امنیت مردم و  پاسداری از انقلاب بزرگ اسلامی و فدا کردن جان در راه آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسداران شایسته ای بوده و خدمات خالصانه خود به ملت فهیم و سرافراز ایران و  انقلاب اسلامی را تداوم دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AE ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    2 0
    تو رو خدا این چه حرفیه این حداقل کاری هست که می شه برای این سردار عزیز دلمان انجام بدیم دیگه تشکر لازم نبود خجالت کشیدیم اون همه ایثار و فداکاری او را هرگز نمی تونیم جبران کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس