کد خبر 795156
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
بحرین

وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای از اتباع خود خواست هرچه سریع‌تر لبنان را ترک کرده و از سفر به این کشور خودداری کنند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه بحرین در بیانیه از اتباع خود خواست به لبنان سفر نکنند.

وزارت خارجه بحرین در این بیانیه از اتباع بحرینی مقیم لبنان، خواسته است نظر به تحولات اخیر و شرایطی که در این کشور حاکم است، هرچه سریع‌تر به کشورشان بازگردند.

به نوشته روزنامه الأیام، منامه همچنین از همه اتباع بحرینی حاضر در لبنان خواسته نهایت احتیاط را داشته باشند و توصیه کرده است تا اطلاع بعد از سفر به لبنان خودداری کنند.

سعدی الحریری، نخست وزیر لبنان دیروز شنبه در بیانیه‌ای، از عربستان استعفای خود را اعلام کرد و مدعی شد که ایران به دنبال نفوذ و سیطره بر لبنان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    6 0
    باسلام. نظربه وقایع جدید پس از استعفای شفاهی حریری مواردزیرشایسته است مدنظرقرارگیرد: ۱ - متن استعفای حریری جهت پذیرفته شدن حتما بصورت کتبی توسط او اعلام شود. ۲- احتمال ایجاد بحرانی چون یمن ، برای لبنان بسیارزیاداست تاازاین رهگذر امکان دخالت گسترده نظامی برعلیه حزب اله فراهم شود. ۳- سریعا نسبت به بازآرایی توان بازدارندگی درقالبهای سیاسی ( ازطریق پیمانهای استراتژیک) اقتصادی( تاثیر بر بازارنفت ) ونظامی اقدام موثر صورت گیرد. ۴- با اعلام وبرجسته کردن نیروهایی که درسطح بین الملل وابستگی عقیدتی به ایدولوژی انقلاب اسلامی دارندریسک مقابله با ایران را برای کشورهای متخاصم بالاببرند. ۵- باتوجه به شرایط داغ وآماده انفجارجهان ، هشدارهای لازم به کشورهای مختلف داده شود که درصورت بروز هرگونه درگیری احتمال بروز جنگ جهانی دیگری کاملا محتمل است.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    9 1
    اینقدر وضع خرابه
  • محمود IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    13 0
    خوبه که این کشورک جمعیت میلیونی نداره هر روز هم بیانیه میده که از ایران قطر لبنان عراق سوریه ....خارج شین. توهر کشوری بیشتر از پنجاه نفر که نیستن. حالا این تعداد چه تاثیری روی یه کشور میذاره???

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس