کد خبر 795093
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
امیر عابدزاده

دروازه‌بان تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال گفت: آرزوی هر بازیکنی این است که پیراهن تیم ملی‌ کشورش را بپوشد و خداراشکر می‌کنم که این اتفاق برای من افتاد.

به گزارش مشرق، امیر عابدزاده در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت: خداراشکر می کنم که به تیم ملی دعوت شدم.اتفاق  خیلی خوب برای من در زندگی افتاد و آرزوی هر بازیکنی این است که پیراهن تیم ملی‌ کشورش را بپوشد. به یکی از اهدافم رسیدم و این اتفاق برای من یک شروع جدید است.

دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال افزود: تا به امروز تلاش زیادی کردم و از این لحظه باید تلاشم را دوچندان کنم که بتوانم این جایگاه را حفظ کنم و روز به روز پیشرفت کنم و به جایگاه‌های بالاتری برسم. می‌دانم هرکسی که پیراهن تیم ملی را بپوشد مسئولیت بزرگی دارد چرا که باید دل میلیون‌ها ایرانی را در تیم ملی شاد کند، خداراشکر که با تلاش و پشتکار توانستم به این جایگاه برسم.

وی ادامه داد: مطمئناً این اول کار است و باید بیشتر کار کنم تا به جایگاه بهتری در تیم ملی برسم و حس خوبی است که در تیم ملی حضور پیدا کنی و بتوانی با یک پیروزی دل ۷۰ میلیون ایرانی را شاد کنی. امیدوارم این اتفاق بیفتد. باز هم می‌گویم خوشحالم که در این مسیر قرار گرفتم و امیدوارم که بتوانم به جایگاه بهتری برسم و روز به روز پیشرفت کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس