کد خبر 795057
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
افتخاری و طاهری

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنان به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که دیگر در باشگاه حاضر نمی‌شود، بحث‌هایی هم در خصوص تغییرات در استقلال به وجود آمد.

در مورد رضا افتخاری بارها این موضوع مطرح شده که به دلیل نتایج نه چندان مطلوب استقلال، او از مدیریت باشگاه کنار خواهد رفت.

هر چند که مدیرعامل استقلال بارها گفته بود که با قدرت به کارش ادامه می‌دهد اما همیشه شایعه در مورد او مطرح بوده که رفتنی خواهد بود.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال گفت: این حرف‌ها شایعه است و افتخاری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. او 4 سال حداقل تا پایان دولت دوازدهم مدیرعامل استقلال خواهد بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    2 0
    افتخاری به وزارت خانه پرسپولیسی قول داده تا استقلال رو نابود نکنه از استقلال نمیره
    • SE ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      2 0
      شما استقلالیا خدایی خیلی رو دارید. کم براتون پول خرج کردن . اون از علی منصور اون از بازیکنای چندین میلیاردی و اینم از شفر . کم بهتن نرسیده وزارت ورزش در ثانی حرفای شما استقلالبا دقبقا کپی برابر اصل طرفدارای دولت که برجام هیچ منفعتی نداشت اما تا سپاه آزمایش موشکی میکنه روزنامه ها و طرفدارای دولت تیتر میزنن سپاه مانع برجام یا دلواپسان و اسراییل یکی هستن ... امثال شما دو تا فقط بلدید غر بزنید همین . و بی عرضه بودن خودتن رو بندازید گردن این و اون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس