ترامپ

کنگره آمریکا قصد دارد از محافظ دیرینه رئیس جمهور این کشور درباره ارتباط و سفر وی به مسکو در سال ۲۰۱۳ سوالاتی بپرسد.

به گزارش مشرق، یکی از محافظان دیرینه و فرد مورد اعتماد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هفته آینده از سوی کنگره به خاطر سفر ترامپ در سال ۲۰۱۳ به مسکو مورد سوال و جواب قرار خواهد گرفت.

کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا «کیث شیلر» را - که به مدت ۲ دهه رئیس نیروهای محافظ ترامپ بوده – برای پاسخ دادن به پاره‌ای از سوالات درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ احضار کرده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «واشنگتن پست» منابع مطلع از موضوع می‌گویند از شیلر قرار است درباره ادعاهای مطرح شده در پرونده ۳۵ صفحه‌ای حول اینکه روسیه اطلاعاتی را از ترامپ در زمان سفرش به مسکو در سال ۲۰۱۳ به دست آورده، پرسیده شود.

این اسناد توسط یک جاسوس پیشین انگلیسی که از سوی «هیلاری کلینتون» نامزد انتخاباتی ترامپ استخدام شده بود، تهیه شده و شامل مجموعه ادعاهایی درباره هماهنگی برخی اتباع روس با ستاد انتخاباتی ترامپ در زمانی که کرملین قصد داشت انتخابات را به نفع ترامپ تغییر دهد، می‌باشد.

واشنگتن پست همچنین احتمال داد که از شیلر درباره اینکه ترامپ با هیچ شخص روسی – که بعدها اطلاعات حساسی را درباره رئیس جمهور آمریکا در اختیار دولت روسیه گذاشته باشد – دیدار کرده یا نه، سوال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس