کد خبر 794697
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
بیرانوند

مسئولان باشگاه پرسپولیس ماجرای پیش آمده بین دروازه‌بان این تیم با باشگاه تراکتورسازی را به طور جدی پیگیری خواهند کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران بعد از دیدار سایپا - پرسپولیس از احتمال انتقالش به تیم تراکتورسازی در نیم‌فصل خبر داد و مدعی شد در دو سه هفته آینده راجع به این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد. بعد از این مصاحبه کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی و برخی دیگر از مسئولان این باشگاه مدعی شدند بیرانوند پیغام‌هایی برای آنها داشته است.

چنانچه به مسئولان باشگاه پرسپولیس ثابت شود که بیرانوند با باشگاه تبریزی مذاکره کرده است، او به کمیته انضباطی باشگاهش احضار خواهد شد.

پندار خمارلو، مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تأیید این موضوع گفت: ما به طور جدی پیگیر این ماجرا هستیم و اگر به باشگاه پرسپولیس ثابت شود که بیرانوند شخصاً با باشگاه تراکتورسازی وارد مذاکره شده است، او باید در کمیته انضباطی باشگاه در این مورد پاسخگو باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    0 5
    من نمیدونم چرا باشگاه پرسپولیس با زور وتهدید بازیکن میگیره ! اون از طارمی که با تهدید وفحاشی برش گردوندند و این افتضاح رو به باراوردن این از این ! بازیکن وقت سربازیشه میخواد لباس مقدس خدمت رو بپوشه شما چکاره اید!؟
    • نصیر ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
      2 0
      اراجیف زیبایی میگی شما اصلا بگو با کدوم قانون من درآوردی حق گرفتن سرباز و نابود کردن آینده اونها رو دارید؟؟ عالیشاه و نور الهی دو سال پیش ستاره های لیگ ایران بودن
  • درجواب نصیر IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    0 0
    مستر ادب مرد به زدولت اوست !مگه دوستمون چی گفت ! درست میگه سربازی وظیفه هرایرانی هست ! درضمن مگه شما نبودید بازیکنان پیکان و سایر تیمهارو با پول دولتی گرفتید بقیه تیمهارو نابود کردید؟؟؟ میخوای لیگ رو تعطیل کنیم فقط پیروزی بازی کنه خخ
  • کارشناس آماتور IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    0 0
    جناب باادب ! عالیشاه و نوراللهی تینشون محروم شد مثل پرسپولیس که الان محرومه !یعنی فیفا بهشون اجازه بازی نداد ! افتاد !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس