کد خبر 794520
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
شهرداری نمایه

عزل و نصب‌های عجیب و غریب در شهرداری تهران تاکنون واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. بعد از روی کار آمدن معاونان بازنشسته این بار شهردار منطقه ۲ بعد از ۱۵ روز فعالیت یک شبه ۱۳ مدیر را عزل می کند.

به گزارش مشرق، محمدعلی نجفی شهردار تهران از ابتدای شهریور ماه فعالیت خود را به صورت رسمی در شهرداری تهران آغاز کرد.

دو ماه و 12 روز از انتصاب نجفی در شهرداری تهران می‌گذرد و نجفی در این مدت برخی از مدیران و معاونان خود را تغییر  داده است که با واکنش های زیادی روبه رو شد تا جایی که شورایی‌ها جلسه محرمانه‌ای با شهردار گذاشتند و در این زمینه تذکراتی به نجفی دادند.

نجفی سکان شهرداری منطقه ۲ را به رسول کشت‌پورداد. 15 روز از انتصاب شهردار جدید بیشتر نمی‌گذشت که وی به یکباره 13 مدیر را بعضا بدون مراسم تودیع و معارفه عزل کرد.

گفته می‌شود این مدیران کارمندان شهرداری بوند و اعلام نیاز می‌گیرند و به نقاط دیگر منتقل شوند. نکته قابل توجه این است که مدیران روی کار آمده حدود 5 نفرشان از بدنه شهرداری منطقه 2 بوده و الباقی از سایر مناطق به این منطقه آمده‌اند.

کشت‌پور که در حال حاضر سکان منطقه دو را بر عهده دارد،‌در گذشته نیز مدتی شهردار منطقه 2 بوده است و حال علت این عزل و نصب 13 مدیر در یک شب با چه برنامه‌ای بوده معلوم نیست. 

 وقتی نجفی مدیران بازنشسته را روی کار می آورد و یا بعضا از مدیران که مشکلاتی دارد استفاده می کنند نباید دور از انتظار باشد که شهردار یک منطقه هم یک شبه ۱۳ نفر را عزل کند.

البته عزل و نصب حق مدیر است اما باید منطق داشته باشد نه اینکه فله ای مدیران جابه جا شوند.

 رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ می‌گوید: اداره شهرها و مدیریت شهری در روزگار معاصر، چالشی فراگیر است از این رو یافتن راهبردها و راهکارهای مناسب‌تر اداره آن در وضعیتی پایدار و شایسته، تلاشی مضاعف می‌طلبد که باید با دوراندیشی و همه جانبه نگری همراه باشد. لذا مهمترین ابزار حل مسائل پیچیده تهران مشارکت مردم و استفاده حداکثری از تمامی منابع، امکانات و توان مدیریتی همکاران توانمند است . بنابراین راه خروج از تنگناها و بحران‌ها، تغییر پارادایم موجود و تغیر مدیریتی برای تحول و اصلاح وضع منطقه در چارچوب رویکردهای پیش گفته است.

انتصابات جدید شهردار منطقه به شرح ذیل است:
جواد قربانی اصیل – مشاور و مدیر دفتر شهردار منطقه
محمدحسین مظفریان – معاون شهرسازی و معماری
مهران جندقی – معاون خدمات شهری و محیط زیست
امیرحسین حیدرنیا – معاون حمل و نقل و ترافیک
غلام حسین شقاقی –معاون توسعه منابع انسانی
نقی اسدی – رئیس اداره حقوقی
رمضان عرب جوادی – اداره خدمات شهری
عباس امین صفت – اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
سیروس عزیزی – شهردار ناحیه ١
رضا نصیریان – شهردار ناحیه ٣
محمدرضا ندرلو – شهردار ناحیه ٤
محمدرضا معصوم بیگی – شهردار ناحیه ٥
محسن دولتخواه – شهردار ناحیه ٦

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس