کد خبر 794153
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
تارتار

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید برای دعوت بازیکنانش به تیم ملی باید دیداری با کارلوس کی‌روش داشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار با سپیدرود گفت: بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بودیم و زود به گل رسیدیم اما روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم.


وی ادامه داد: بعد از دریافت گل تساوی دوباره تلاش کردیم و توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم و در ادامه نیز کاملاً بر بازی احاطه داشتیم. در بازی امروز مشخص شد اختلاف سطح بین دو تیم خیلی زیاد بود که باید بابت این مسئله از بازیکنانم تشکر کرده و به آنها خسته نباشید بگویم. همچنین هوادارانمان در این دیدار 90 دقیقه مثل کوه پشت ما بودند که این عملکرد آنان  قابل تقدیر است و ضمن تشکر از آنها این نتیجه را به آنها تقدیم می‌کنم.


سرمربی تیم پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص دست ندادن علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود در ابتدای بازی با او چیست، عنوان کرد: در مورد مسائل مهم سوال کنید و این موضوع مسئله چندان مهمی نیست.


تارتار در خصوص عملکرد داور دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و سپیدرود گفت: صادقانه باید بگویم در سالیانی که به‌عنوان بازیکن و مربی در فوتبال ایران حضور داشتم هیچگاه داوری  تا این اندازه بی‌نقص ندیده بودم؛ صفایی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و باید به گروه داوری و کمیته داوران خسته نباشید بگویم.


وی در خصوص ترکیب پارس جنوبی جم در این دیدار و تغییرات آن نسبت به دیدارهای گذشته گفت: در تیم ما ترکیب ثابت و غیرثابت نداریم. در هر بازی تعدادی بازیکن به میدان می‌روند و تعدادی نیز آماده بازی کردن هستند.


سرمربی تیم پارس جنوبی جم  در خصوص کارت زرد محسن فروزان گفت: فروزان با کارتی که امروز گرفت دو کارته شد اما همچنان شرایط بازی کردن را دارد؛ در صورت محرومیت او نیز مشکلی نخواهیم داشت چرا که احمد گوهری و سینا حاجی‌وند که گلرهای آینده‌داری هستند روی نیمکت داریم.


تارتار در اعتراض به عدم حضور بازیکنی از تیم پارس جنوبی جم در لیست تیم ملی عنوان کرد: واقعاً جای بازیکنان با کیفیت تیم ما در لیست تیم ملی خالی است. با تمام احترامی که نسبت به دروازه‌بان‌های تیم ملی قائلم معتقد هستم فروزان یک سر و گردن از بقیه است. در خط دفاعی تیم ما میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر جوانان آینده‌داری نشان دادند؛ همچنین حامد نورمحمدی عملکرد بسیار خوبی داشته است.


وی اظهار داشت: در این فصل حسین پورامینی برای ما بی‌نقص و با ثبات بازی کرده و ابراهیم صالحی نیز زحمت زیادی در نتایج خوب ما کشیده است. باید عملکرد خوب این بازیکنان دیده شود و از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کنند. ضمن احترام به سرمربی تیم ملی تصمیم دارم در یکی، دو روز آینده به تمرین تیم ملی بروم و با کی‌روش صحبت کنم. خیلی صمیمی و دوستانه از او خواهش می‌کنم برای افزایش انگیزه بازیکنان ما عملکرد آنها را مدنظر قرار دهد.


تارتار تصریح کرد: عدم حضور بازیکن از تیم ما در تیم ملی صدای همه کارشناسان را درآورده و همه کارشناسان معتقد هستند پارس جنوبی جم این حق را دارد که در تیم ملی چند نماینده داشته باشد.


سرمربی پارس جنوبی جم پیرامون وضعیت علی دشتی گفت: دشتی از بازی آینده شرایط همراهی تیم ما را خواهد داشت و به امید خدا از او در کنار بازیکنان استفاده خواهیم کرد.


تارتار در پایان در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس ابراز کرد: بازی آینده ما مقابل فولاد خواهد بود و به موقع و وقتی که با پرسپولیس بازی داشتیم در خصوص این تیم صحبت خواهم کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس