پارس جنوبی

دیدار تیم‌های پارس جنوبی و سپیدرود با پیروزی جمی‌ها به پایان رسید و بازگشت شاگردان تارتار به صدر جدول رده‌بندی همراه بود.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و سپیدرود در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:30 با حضور ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی جم برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک میزبان خاتمه پیدا کرد.

پارس جنوبی با این پیروزی 25 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.

داور: علی صفایی

کمک‌ها: علی میرزابیگی و مهدی شفیعی

کارت زرد: حسین ابراهیمی و توحید غلامی از سپیدرود

کارت قرمز: -

گل‌ها: مایکل اومانا (6)، مجید علیاری (32)‌ و آلویس نانگ (53)‌ برای پارس جنوبی - حسین ابراهیمی (20) برای سپیدرود

شرح گل‌ها:

* پارس جنوبی 1 - سپیدرود 0 (دقیقه 6: مایکل اومانیا):

زبیدی ضربه آزاد سمت چپ زمین را به محوطه جریمه سپیدرود ارسال کرد که اومانیا، مدافع پارس جنوبی موفق شد با ضربه سر گل اول این مسابقه را به ثمر رساند.

* پارس جنوبی 1 - سپیدرود 1 (دقیقه 20: حسین ابراهیمی):

نورمحمدی با ضربه سر دفع ناقصی روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین داشت تا ابراهیمی با شوتی سر ضرب و روی پا دروازه فروزان را باز کند.

* پارس جنوبی 2 - سپیدرود 1 (دقیقه 32: مجید علیاری):

ارسال دقیق محمدی‌مهر از میانه زمین را علیاری با ضربه سر چرخشی و تماشایی زد که توپ بعد از برخورد به زیر طاق دروازه تبدیل به گل دوم پارس جنوبی شد.

* پارس جنوبی 3 - سپیدرود 1 (دقیقه 53: آلویس نانگ):

پرتاب اوت علیاری با دفع ناقص حسینی، دروازه‌بان سپیدرود همراه بود تا نانگ با یک ضربه دقیق گل سوم پارس جنوبی را به ثمر رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    1 0
    البته با یک بازی بیشتر
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    اولا پرسپولیس باانجام بازی عقب مانده دوباره صدرنشین لیگ برتر خواهدشد ضمنا در آخر فصل مشخص خواهدشد تیم تاتار چندم جدول است
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    تیمهای زیادی در فصلهای گذشته اوایل بازیها صدرنشین بودند ولی بمرور زمان نه تنها صدر جدول راازدست دادند بلکه به زیرگروه سقوط نمودند امثال فجر سپاسی شیراز که چند هفته صدرنشین بود ولی الان در کجاست باوجود تیم محبوب وزلزله ای چون پرسپولیس تاتار باید خواب صدرنشینی راببیند آخرفصل مشخص خواهدشد تیم تاتار اتفاقی صدرنشینی شده
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    آرزو برای جوانان عیب نیست تاتارهم جوان است وآرزو بدل ولی باوجود تیم شایسته ای چون پرسپولیس تاتارباید پشت سر پرسپولیس ودر نوبت بماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس