شهید حاج اکبر صباغیان - کراپ‌شده

در پیام فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:خبر ارتحال شهادت گونه خادم الشهدا حاج محمد (اکبر)صباغیان داغی بود بر دل‌های اصحاب فرهنگ ، جهاد و شهادت...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در پیام فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:خبر ارتحال شهادت گونه خادم الشهدا حاج محمد (اکبر)صباغیان داغی بود بر دل‌های اصحاب فرهنگ ، جهاد و شهادت که از نزدیک با مرام و خدمات بی‌شائبه ایشان آشنا بودند .

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

حضور خانواده محترم و ارجمند حاج محمد صباغیان

با درود و سلام بر محمد و آل محمد و اهدای سلام و تحیات وافر الهی
مرحوم حاج محمد صباغیان این فعال دانشجویی خستگی ناپذیر دهه 70 و راوی دفاع مقدس هرچه در توان داشت برای فرهنگ ایثار و شهادت در طبق اخلاص گذاشت و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

در جریان فتنه 78 به درجه رفیع جانبازی نائل شد و بارها در جریان امر به معروف و نهی از منکر دچار آسیب جدی شد.

در ستاد مرکزی راهیان نور قریب به 10 سال به عنوان مسئول مهندسی و امور یادمانها در امر ایجاد ،ساماندهی،حفظ و بهره‌برداری از یادمان‌های دفاع مقدس خدمات دلسوزانه و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

عمر با برکت این مجاهد فرهنگی فی سبیل‌الله با خدمت به زائران اربعین حسینی علیه‌السلام ادامه یافت و در پایان عمر با برکت خود با ماموریت امام رضا علیه‌السلام در راه امام حسین علیه‌السلام جان خود را فدا کرد .

اخلاص،ایمان،صداقت و زندگی مجاهدانه این خادم صبور،الگوی رفتاری همه خادمین شهدا خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و دیگر همرزمان،از خداوند منان همنشینی با سالار شهیدان را برای این یار تازه سفر کرده مسئلت دارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس