کد خبر 793758
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
ربیعی در مجلس

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ما توسعه و رشد را به معنای له شدن عده‌ای نه قبول داریم و نه در اعتقادات ما است و دولت هم بر این امر معتقد نیست.

به گزارش مشرق، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه (10 آبان 96) در پاسخ به سوال صباغیان مبنی بر چگونگی عملکرد تشکل‌های کارگری و اخراج کارگران اظهار داشت: حداقل در اعتقادات ما و آنچه که مقام معظم رهبری تصور دارند ما به هیچ وجه هیچ تابلویی از توسعه کشور که در آن رشد رخ دهد و عده‌ای زیر این کشتی رشد بخواهند به دریا بریزند و غرق شوند نداشتیم.

وی افزود: ما توسعه و رشد را به معنای له شدن عده‌ای نه قبول داریم و نه در اعتقادات ما است و دولت هم بر این امر معتقد نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به صباغیان گفت: برخی مواردی که شما عنوان کردید را رد نمی‌کنم و اتفاقا آنها را تاکید می‌کنم اما سوال من این است که ما با این تفکر و این اصل که شما بپذیرید من چه باید می‌کردم که تاکنون انجام نداده‌ام کدام کار نکرده را باید انجام می‌دادم و حدود و اختیارات وظایف من کدام بوده که من کوتاهی کردم؟ من بیشترین سعی خود را داشتم و نامه‌های زیادی به رئیس جمهور داشتم که بنده را متهم به جاده یکطرفه طرفداری کارگر می‌کنند و می‌گویند این نماینده در این وزارتخانه کارگر است.

ربیعی بر همین اساس اضافه کرد: با این وضع من به عدالت رفتار کردم و معتقد هستم که آنچه که از دستم برمی‌آمده ور در چارچوب اختیارم بوده عمل کردم امروز سفیدامضاها را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم و درباره قراردادهای موقت بخشنامه کردم که این بخشنامه ابطال شده است و مجدد اینها را در حال دنبال کردن هستم. غالب مقاوله‌نامه‌ها را در داخل کشور دنبال می‌کنم اینها مسائلی است که باید بررسی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 0
    شما دیگه فقط حق حیات را از ما نگرفتید که اونم دست خدا است
  • مهماندار هواپیما IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 0
    اقای ربیعی این حرف را به سایر دولتمردان بگویید اگر برای توسعه رانتی بخواهند اقدام کنند خداوند فرزندانشان را زیر چرخهای توسعه له می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس